دستگیری ۲۲ نفر سارق غیربومی در شهرستان انار

فرمانده انتظامی انار گفت: در طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهرستان انار ۲۲ نفر سارق با بیش از ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش فت فتو از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا خلیلی‌نژاد اظهار کرد: در راستای پاکسازی مناطق آلوده و برخورد قاطع با سارقان، پلیس […]


فرمانده انتظامی انار گفت: در طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهرستان انار ۲۲ نفر سارق با بیش از ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش فت فتو از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا خلیلی‌نژاد اظهار کرد: در راستای پاکسازی مناطق آلوده و برخورد قاطع با سارقان، پلیس با برنامه‌ریزی مناسب و هدفمند در هفته نیروی انتظامی طی چندین عملیات اطلاعاتی، منسجم و غافلگیرانه توسط پلیس آگاهیT کلانتری مرکزی، امین شهر و بیاض موفق به دستگیری ۲۲ نفر سارق و کشف ۱۷ فقره سرقت به ارزش ۵ میلیارد شد.

فرمانده انتظامی انار با بیان این مطلب که سارقان غیر بومی و بعضا اتباع بیگانه هستند، افزود: در زمینه  سرقت خودرو، منزل، مغازه، تجهیزات برق و اماکن خصوصی در استان‌ها و شهرهای همجوار نیز فعالیت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح ۶۵ کیلوگرم مواد مخدر، مقادیر زیادی سیم و کابل برق، خودرو و وسایل منزل و مغازه کشف شده و به‌زودی نمایشگاهی از  دستاوردهای پلیس انار  برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۳۷۶۳/ب





دستگیری ۲۲ نفر سارق غیربومی در شهرستان انار

منبع: فــارس
? دستگیری ۲۲ نفر سارق غیربومی در شهرستان انار