دستگیری قاتل فراری پس از ۷ روز

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از شناسایی و دستگیری قاتل فراری پس از ۷ روز در عملیات ضربتی ماموران پایگاه امنیت عمومی خبر داد. به گزارش فت فتو؛ سرهنگ مهدی پور امینائی، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در این خصوص گفت: در پی یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در محور هفت باغ علوی و […]

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از شناسایی و دستگیری قاتل فراری پس از ۷ روز در عملیات ضربتی ماموران پایگاه امنیت عمومی خبر داد.

به گزارش فت فتو؛ سرهنگ مهدی پور امینائی، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در این خصوص گفت: در پی یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در محور هفت باغ علوی و فراری شدن قاتل، شناسایی و دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان بیان داشت: تیمی متشکل از ماموران پایگاه امنیت عمومی این فرماندهی پس از انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس محل اختفاء قاتل ۲۳ ساله را، پس از گذشت ۷ روز شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضائی وی را در یک عملیات ضربتی و غافگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با اشاره به اینکه با بررسی سوابق قاتل مشخص شد که وی دارای چندین فقره سابقه تیرانداری، شرارت و ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم و امنیت عمومی شهروندان بوده و تحت تعقیب پلیس است، افزود: قاتل پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیسی به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه قتل را اختلاف شخصی عنوان کرد.

سرهنگ پورامینائی در پایان با اشاره به اینکه این قاتل برای سیر روند قانونی تحویل مراجع قضائی شد گفت: نیروی انتظامی با قاطعیت با بر هم زنندگان نظم و امنیت که قصد دارند منطقه را ناامن جلوه دهند برخورد می‌کند و از عموم شهروندان درخواست کرد، هرگونه موارد مشکوک را با سامانه فوریت‌های پلیس ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.



منبع:بــرنا
?
دستگیری قاتل فراری پس از ۷ روز