دستگیری عامل توهین و قدرت نمایی در فضای مجازیِ ریگان

نذیر کرمان/کرمان فرمانده انتظامی ریگان گفت: با تلاش ماموران پلیس فتای شهرستان، فردی که اقدام به بارگذاری مطالب توهین آمیز در فضای مجازی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد. سرهنگ اسحاق دریجانی امروز ۱۴ مردادماه در تشریح این خبر اظهار کرد: طی رصد فضای مجازی و مشاهده بارگذاری مطالب توهین آمیز علیه دو نهاد قضایی […]

نذیر کرمان/کرمان فرمانده انتظامی ریگان گفت: با تلاش ماموران پلیس فتای شهرستان، فردی که اقدام به بارگذاری مطالب توهین آمیز در فضای مجازی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ اسحاق دریجانی امروز ۱۴ مردادماه در تشریح این خبر اظهار کرد: طی رصد فضای مجازی و مشاهده بارگذاری مطالب توهین آمیز علیه دو نهاد قضایی و انتظامی، موضوع در دستور کار پلیس فتای شهرستان ریگان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا ماموران با ردزنی‌های تخصصی و رصد جرائم فضای مجازی موفق شدند متهم دخیل در این عمل ناشایست را شناسایی و او را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی ریگان ضمن اشاره به اینکه هرگونه تخلف و جرمی در فضای مجازی قابل پیگیری و رصد است، از شهروندان خواست در صورت مشاهده اینگونه موارد، مراتب را به پلیس فتا منعکس و از پاسخگویی یا هرگونه اقدام غیر اوصولی پرهیز کنند.

انتهای پیام




دستگیری عامل توهین و قدرت نمایی در فضای مجازیِ ریگان

منبع: ایـسنا
? دستگیری عامل توهین و قدرت نمایی در فضای مجازیِ ریگان