دستگیری عامل انتشار تصاویر شکار پرنده در شهرستان رودبار جنوب

سر پرست اداره محیط زیست شهرستان رودبار جنوب از دستگیری عامل انتشار تصاویر شکار پرنده در فضای مجازی با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت این شهرستان خبر داد.  به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبار جنوب، یونس خواجویی سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار جنوب از شناسایی و دستگیری یک نفر متخلف شکار و […]

سر پرست اداره محیط زیست شهرستان رودبار جنوب از دستگیری عامل انتشار تصاویر شکار پرنده در فضای مجازی با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت این شهرستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبار جنوب، یونس خواجویی سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار جنوب از شناسایی و دستگیری یک نفر متخلف شکار و صید از طریق ردیابی تصاویر منتشر شده پرندگان شکار شده در فضای مجازی خبر داد.

وی با بیان اینکه فضای مجازی توسط مامورین یگان حفاظت محیط زیست رصد و پایش می‌شود، گفت: طی هماهنگی و همکاری با پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان، عامل انتشار تصویر شکار سه قطعه پرنده دراج در فضای مجازی شناسایی و دستگیر شد.

خواجویی اظهار کرد: این متخلف به همراه یک قبضه اسلحه فاقد جواز حمل تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رودبارجنوب از شهروندان درخواست کرد تا در صورت مشاهده انتشار تصاویری در خصوص شکار و صید حیات وحش در فضای مجازی، موضوع را از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۵۴۰ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/پ




دستگیری عامل انتشار تصاویر شکار پرنده در شهرستان رودبار جنوب

منبع:آرمـان
? دستگیری عامل انتشار تصاویر شکار پرنده در شهرستان رودبار جنوب