دستگیری عاملین تیر اندازی منجر قتل در ریگان

رئیس دادگستری شهرستان ریگان گفت: در پی یک فقره تیراندازی منجر به قتل دو نفر با تلاش دستگاه قضا متهمین دستگیر و به چنگال عدالت سپرده شدند. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری ریگان؛ جواد دهقان گفت: در تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ با انگیزه انتقام‌جویی شخصی متهمین با […]

رئیس دادگستری شهرستان ریگان گفت: در پی یک فقره تیراندازی منجر به قتل دو نفر با تلاش دستگاه قضا متهمین دستگیر و به چنگال عدالت سپرده شدند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری ریگان؛ جواد دهقان گفت: در تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ با انگیزه انتقام‌جویی شخصی متهمین با استفاده از سلاح کلاشینکف در مسیر ریگان نرماشیر اقدام به تیراندازی کردند که منجر به قتل دو نفر و مجروح شدن یک نفر خانم و کودک شد و متهمین بلافاصله از صحنه متواری و از دید قانون مخفی شدند.

رئیس دادگستری شهرستان ریگان خاطرنشان کرد: این پرونده در شعبه بازپرسی ریگان در حال رسیدگی است و دستگاه قضایی شهرستان به‌صورت فوق‌العاده و خارج‌ از نوبت و به‌صورت بسیار دقیق به این پرونده رسیدگی نموده و اعلام می‌گردد که با برهم‌زنندگان امنیت مردم هیچ‌گونه مماشاتی نخواهیم داشت و این متهمین را به سزای اعمال خویش به‌صورت بسیار قاطع خواهیم رساند.

انتهای خبر/د




دستگیری عاملین تیر اندازی منجر قتل در ریگان

منبع:آرمـان
? دستگیری عاملین تیر اندازی منجر قتل در ریگان