دستگیری عاملان قتل مسلحانه در نرماشیر

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر گفت: عاملان قتل مسلحانه به دام پلیس افتادند. به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر رضا زیدآبادی در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع قتل مسلحانه فردی در یکی از محلات نرماشیر، این موضوع به صورت ویژه در […]

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر گفت: عاملان قتل مسلحانه به دام پلیس افتادند.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر رضا زیدآبادی در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع قتل مسلحانه فردی در یکی از محلات نرماشیر، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأمورین پليس آگاهی اين شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور مأموران پلیس آگاهی در صحنه و پس از جمع‌آوری سرنخ‌های موجود عامل‌قتل و هم‌دستانش شناسایی و مشخص شد، متهم به دلیل اختلاف پس از مشاجره با مقتول با شلیک سلاح کلت او را به قتل رسانده و از سطح شهرستان به مکان نامعلومی گریخته است.

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی در صدد دستگیری قاتل فراری بودند، که از حضور مجدد قاتل و هم‌دستانش در سطح شهرستان مطلع و مخفیگاه آن‌ها را شناسایی کردند و سپس ضمن هماهنگی قضایی در یک عملیات غافل‌گیرانه و ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری از قاتل، خاطرنشان کرد:  متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی به بزه‌انتسابی معترف شده و پس‌ از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

انتهای خبر/ برجی




دستگیری عاملان قتل مسلحانه در نرماشیر

منبع:آرمـان
? دستگیری عاملان قتل مسلحانه در نرماشیر