دستگیری سه سارق در کرمان، کشف ۳۰ فقره سرقت کابل برق را در پی داشت

کرمان – فت فتو – رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری سه سارق و کشف ۳۰ فقره کابل و ترانس برق سرقتی در این شهر خبر داد. به گزارش روز چهارشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یداله حسن‌پور افزود: در پی اعلام موارد متعددی از خاموشی برق در سطح شهر کرمان، […]

کرمان – فت فتو – رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری سه سارق و کشف ۳۰ فقره کابل و ترانس برق سرقتی در این شهر خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یداله حسن‌پور افزود: در پی اعلام موارد متعددی از خاموشی برق در سطح شهر کرمان، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در روند پی جویی های پلیسی، به اطلاعاتی در رابطه با دست داشتن سه متهم در این سرقت ها دست پیدا کردند.

وی ادامه داد: در این رابطه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت عاملان این سرقت ها را شناسایی و آنان را طی چند عملیات غافگیرانه در نقاطی از شهر کرمان دستگیر کردند که این متهمان در مواجهه با شواهد و مدارک موجود به ۳۰ فقره سرقت کابل برق اعتراف کردند.

این مسئول انتظامی با اشاره به بازسازی صحنه های سرقت و تحویل اموال مسروقه به نمایندگان چند شرکت توزیع نیروی برق یادآور شد: این متهمان در ساعت پایانی شب و در مناطق خلوت اقدام به بریدن کابل دکل های برق و سرقت ترانس می کردند که در این رابطه از شهروندان می خواهیم موارد مشکوک یا بروز خاموشی های نامتعارف را به پلیس گزارش کنند.




دستگیری سه سارق در کرمان، کشف ۳۰ فقره سرقت کابل برق را در پی داشت

منبع:ایرنـا
? دستگیری سه سارق در کرمان، کشف ۳۰ فقره سرقت کابل برق را در پی داشت