دستگیری سارق ۵ خودرو در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری یک سارق که برای تردد در شهر و روستا خودرو سرقت می‌کرد با کشف ۵ فقره سرقت در عملیات ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.  به گزارش نذیر کرمان از سیرجان، سرهنگ مرتضی امیر سبتکی اظهار داشت: در پی وقوع چند سرقت خودرو و محتویات داخل آنها و رها […]


فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری یک سارق که برای تردد در شهر و روستا خودرو سرقت می‌کرد با کشف ۵ فقره سرقت در عملیات ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

 به گزارش نذیر کرمان از سیرجان، سرهنگ مرتضی امیر سبتکی اظهار داشت: در پی وقوع چند سرقت خودرو و محتویات داخل آنها و رها کردن خودروها در نقاط مختلف شهر ماموران پلیس آگاهی با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی متوجه شدند سرقت‌ها توسط یک سارق انجام شده است.

وی افزود: در ادامه این سارق شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در حال پرسه زدن در خیابان دستگیر و در مواجهه با مستندات پلیس به ۵ فقره سرقت خودرو پراید برای تردد در مسافت‌های مختلف در شهرستان سیرجان و روستاهای اطراف معترف شد.

فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: شهروندان به نکات ایمنی در حوزه پیشگیری از سرقت توجه ویژه داشته و خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود.

پایان پیام / ۸۰۰۱۵ / ش





دستگیری سارق ۵ خودرو در سیرجان

منبع: فــارس
? دستگیری سارق ۵ خودرو در سیرجان