دستگیری سارق وسایل داخل خودرو در کهنوج

فرمانده انتظامی کهنوج از دستگیری سارق وسایل خودرو در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار اجتماعی نذیر کرمان، به نقل از پایگاه خبری پلیس علیرضا امیری فرمانده انتظامی کهنوج گفت: با رصد دقیق مکان‌های وقوع سرقت وسایل داخل خودرو یک سارق توسط ماموران کلانتری ۱۱ شناسایی و دستگیر شد.  علیرضا امیری ادامه داد: در […]

فرمانده انتظامی کهنوج از دستگیری سارق وسایل خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی نذیر کرمان، به نقل از پایگاه خبری پلیس علیرضا امیری فرمانده انتظامی کهنوج گفت: با رصد دقیق مکان‌های وقوع سرقت وسایل داخل خودرو یک سارق توسط ماموران کلانتری ۱۱ شناسایی و دستگیر شد. 

علیرضا امیری ادامه داد: در پی وقوع چندين فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهر کهنوج، ماموران کلانتری ۱۱ با انجام تحقیقات پلیسی و رصد دقیق مکان‌های وقوع سرقت موفق شدند سارق را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه این فرد وسایل سرقتی خودروها از جمله سیستم صوتی، جک، زاپاس خودرو، جعبه ابزار و تعدادی وسایل دیگر کشف شد و این متهم پس از ارائه مستندات موجود تا این لحظه به هفت فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی کهنوج با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی خاطرنشان كرد: توسعه سامانه‌های پایش تصویری در نقاط مختلف شهر به منظور پیشگیری از وقوع جرائم و شناسایی مجرمین بسیار موثر و یک ضرورت است که امیدواریم مسئولان متولی شرایط لازم برای توسعه این تجهیزات را در شهرستان کهنوج فراهم نمایند.

انتهای خبر/پ




دستگیری سارق وسایل داخل خودرو در کهنوج

منبع:آرمـان
? دستگیری سارق وسایل داخل خودرو در کهنوج