دستگیری سارق قطعات و محتویات داخل خودرو

۲۱ فقره سرقت توسط مأموران کلانتری ۱۲ شهید بهشتی شهرستان جیرفت کشف شد. به گزارش “فت فتو” از جیرفت؛ رضا محمدرضایی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از دستگیری عامل سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو و کشف ۲۱ فقره سرقت توسط مأموران کلانتری ۱۲ شهید بهشتی این شهرستان خبر داد.   محمدرضایی افزود: در پی وقوع […]

۲۱ فقره سرقت توسط مأموران کلانتری ۱۲ شهید بهشتی شهرستان جیرفت کشف شد.

به گزارش “فت فتو” از جیرفت؛ رضا محمدرضایی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از دستگیری عامل سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو و کشف ۲۱ فقره سرقت توسط مأموران کلانتری ۱۲ شهید بهشتی این شهرستان خبر داد.
 
محمدرضایی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در شهرک شهید بهشتی جیرفت مأموران کلانتری ۱۲ با بررسی‌های ميدانی و انجام اقدامات اطلاعاتی یک سارق سابقه‌دار را شناسایی کردند.
 
وی بیان کرد: در ادامه مأموران با هماهنگی قضائی این فرد را در یک نقطه از شهر دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه این متهم تعدادی وسایل خودرو از قبیل باند، رادیو پخش، مقادیری آچار و سیم تلفن سرقتی را کشف کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت تصریح کرد: این سارق که دارای سابقه هم بود در مواجهه با شواهد و مدارک پليس به ۲۱ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.
 
محمدرضایی از شهروندان جیرفتی درخواست کرد ضمن تجهيز وسایل نقلیه خود به وسایل بازدارنده مانند قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال، قفل فرمان و سوئیچ مخفی در صورت مشاهده افراد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/




دستگیری سارق قطعات و محتویات داخل خودرو

منبع:آرمـان
? دستگیری سارق قطعات و محتویات داخل خودرو