دستگیری جاعل مدارک و فروش متقلبانه یک ملک در سیرجان

فت فتو/کرمان سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان از دستگیری فردی که اقدام به فروش یک قطعه زمین مسکونی با مدارک جعلی کرده بود، خبر داد. سرهنگ منصور رمضان نژاد اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری با موضوع فروش زمین مسکونی با مدارک جعلی به پلیس آگاهی شهرستان، موضوع در دستور کار قرار […]

فت فتو/کرمان سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان از دستگیری فردی که اقدام به فروش یک قطعه زمین مسکونی با مدارک جعلی کرده بود، خبر داد.

سرهنگ منصور رمضان نژاد اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری با موضوع فروش زمین مسکونی با مدارک جعلی به پلیس آگاهی شهرستان، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه ماموران متهم مرتبط با این پرونده را شناسائی و این فرد را با هماهنگی قضائی دستگیر کردند که این متهم در روند تحقیقات پلیسی به بزه انتسابی و فروش زمین مسکونی با مدارک جعلی اعتراف کرد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان با اشاره به اینکه ارزش این زمین ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است ادامه داد: پس از تکمیل پرونده، این متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

به گزارش فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رمضان نژاد در این رابطه به شهروندان توصیه کرد: قبل از انعقاد قرارداد خرید زمین و ساختمان، حتما مشخصات و صحت اسناد و مدارک ملک مورد معامله را از اداره ثبت اسناد،  شهرداری و دیگر نهادهای مربوطه استعلام کنند.

انتهای پیام 




دستگیری جاعل مدارک و فروش متقلبانه یک ملک در سیرجان

منبع: ایـسنا
? دستگیری جاعل مدارک و فروش متقلبانه یک ملک در سیرجان