دستگاه قضایی پناه مظلومان است

رئیس‌ کل دادگستری استان کرمان گفت: دستگاه قضایی پناه مظلومان است و قاضی باید احکام را به‌صورت عادلانه اجرا کند. به گزارش فت فتو از فاریاب، رئیس‌کل دادگستری استان کرمان پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس حوزه قضائی شهرستان فاریاب، با تاکید بر اینکه مسوولان همه دستگاه‌ها باید خداوند و شهدا […]


رئیس‌ کل دادگستری استان کرمان گفت: دستگاه قضایی پناه مظلومان است و قاضی باید احکام را به‌صورت عادلانه اجرا کند.

به گزارش فت فتو از فاریاب، رئیس‌کل دادگستری استان کرمان پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس حوزه قضائی شهرستان فاریاب، با تاکید بر اینکه مسوولان همه دستگاه‌ها باید خداوند و شهدا را شاهد رفتار و اعمال خود قرار دهند، اظهار داشت: باید از شهدا الگو گرفت و در راه آن‌ها قدم برداشت.

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی ادامه داد: مسوولان باید بدانند که روزی می‌آیند و روزی می‌روند، لذا قدر امانت و مسوولیت را بدانند و برای مردم خدمت کنند.

وی خوشرویی و برخورد خوب را برای قاضیان و کارکنان قضایی لازم برشمرد و خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی پناه مظلومان است و قاضی باید احکام را به‌صورت عادلانه اجرا کند.

به گزارش فارس، در این مراسم قاضی محمدی کار خود را در حوزه ریاست قضایی شهرستان فاریاب آغاز کرد و از زحمات بهرام سالاری تجلیل به‌عمل آمد.

پایان پیام/۸۰۰۴۲/ش





دستگاه قضایی پناه مظلومان است

منبع: فــارس
? دستگاه قضایی پناه مظلومان است