دستگاهی در جمهوری اسلامی نیست که نسبت به کمیته امداد خالی از نقش باشد

فت فتو/کرمان قائم مقام کمیته امداد کشور گفت: دستگاهی در جمهوری اسلامی نیست که نسبت به کمیته امداد خالی از نقش باشد. مصطفی خاکسار امروز ۱۲ تیرماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان کرمان اظهار کرد: تاسیس کمیته امداد توسط امام راحل(ره) تعیین خط سیر برای نظام اسلامی بود تا نظام حاکمیت […]

فت فتو/کرمان قائم مقام کمیته امداد کشور گفت: دستگاهی در جمهوری اسلامی نیست که نسبت به کمیته امداد خالی از نقش باشد.

مصطفی خاکسار امروز ۱۲ تیرماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان کرمان اظهار کرد: تاسیس کمیته امداد توسط امام راحل(ره) تعیین خط سیر برای نظام اسلامی بود تا نظام حاکمیت برای همیشه این مسیر را بپیماید و محوری تعریف کرد که همه دستگاه های نظام برای همیشه به این موضوع مهم توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه توفیق خدمتگذاری نهاد کمیته امداد مرهون همکاری ها و تعامل و پشتیبانی دستگاه های مختلف است، افزود: اگر کمیته امداد پرچمدار این عرصه خدمت بنا به وظیفه ذاتی اش است و اگر موفق شده و اعتماد مردم را جلب کرده و این توفیق مربوط به همه مسئولان در دستگاه های مختلف است.

خاکسار بیان کرد: آقای صادقی مدیرکل سابق کمیته امداد استان کرمان خدمات بزرگ و توفیقات خوبی در استان داشته و در این مسیر همراهی مسئولان استان حامی و پشتیبان کمیته امداد بوده است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد در کنار خدمات مهم، در راستای تربیت نیروی انسانی و کادرهای خدمتگزار بیش از ۷۵۰ هزار دانشجو و دانش آموز را به لحاظ علمی تربیت می کند و بیش از ۴۰۰۰ دانش آموز نخبه تحت پوشش دارد.

قائم مقام کمیته امداد کشور گفت: بیش از ۳۲ هزار میلیارد تومان در سال جاری برای ایجاد شغل و کارآفرینی به کمیته امداد اختصاص یافت و باید با این عدد ۵۰۰ هزار شغل ایجاد شود که امیدواریم با کمک همه محقق شود.




دستگاهی در جمهوری اسلامی نیست که نسبت به کمیته امداد خالی از نقش باشد

منبع: ایـسنا
? دستگاهی در جمهوری اسلامی نیست که نسبت به کمیته امداد خالی از نقش باشد