دستگاه‌های دولتی مانع بزرگ سرمایه‌گذاری در استان هستند

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: «اگر دولت مزاحمتی برای سرمایه‌گذاری ایجاد نکند،ما در استان کرمان هیچ مشکلی برای سرمایه‌گذاری و توسعه نداریم». استاندار کرمان با بیان این موضوع افزود:«در یک سال گذشته تلاش کردیم دولت مانع سرمایه‌گذاری نباشد که موفق نشدیم». محمدمهدی فداکار ادامه داد:«ما پول نمی‌خواهیم،فقط اجازه بدهند استان کارش را انجام بدهد و دستگاه‌ها […]

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: «اگر دولت مزاحمتی برای سرمایه‌گذاری ایجاد نکند،ما در استان کرمان هیچ مشکلی برای سرمایه‌گذاری و توسعه نداریم».

استاندار کرمان با بیان این موضوع افزود:«در یک سال گذشته تلاش کردیم دولت مانع سرمایه‌گذاری نباشد که موفق نشدیم».

محمدمهدی فداکار ادامه داد:«ما پول نمی‌خواهیم،فقط اجازه بدهند استان کارش را انجام بدهد و دستگاه‌ها مانعی برای توسعه نشوند،این بزرگ‌ترین خدمت به سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری در استان است».

به گزارش خبرنگار فردای‌کرمان،وی در شورای‌گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان که صبح پنج‌شنبه چهارم خردادماه با حضور رضایی معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با موضوع بررسی موانع و مشکلات افزایش تولید برگزار شد،بیان کرد:«سرمایه،سرمایه‌گذار،ظرفیت و بازار برای سرمایه‌گذاری در استان وجود دارد،اما متاسفانه در دستگاه‌های مختلف به دلیل نگاه جزیره‌ای،انواع و اقسام مشکلات در مسیر سرمایه‌گذاری قرار می‌گیرد».

استاندار کرمان با بیان این‌که متاسفانه اختیارات کافی به استان داده نمی‌شود،گفت:«گرفتاری عمدۀ ما این است که دستگاه‌های ستادی تا می‌توانند استان را محدود می‌کنند». /پ




دستگاه‌های دولتی مانع بزرگ سرمایه‌گذاری در استان هستند

منبع:خبر کرمان
?

دستگاه‌های دولتی مانع بزرگ سرمایه‌گذاری در استان هستند

:اخبار استان کرمان – اقتصادی