در معرفی جاذبه های گردشگری کرمان کوتاهی کرده‌ایم

فت فتو/کرمان استاندار کرمان با بیان این مطلب که برای احیای بناهای تاریخی نیاز به مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی است، اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور حدود ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار به بخش میراث فرهنگی و گردشگری استان اختصاص داده شد. دکتر محمدمهدی فداکار شامگاه دوم شهریورماه در حاشیه بررسی وضعیت گردشگری و اقامتی […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان با بیان این مطلب که برای احیای بناهای تاریخی نیاز به مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی است، اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور حدود ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار به بخش میراث فرهنگی و گردشگری استان اختصاص داده شد.

دکتر محمدمهدی فداکار شامگاه دوم شهریورماه در حاشیه بررسی وضعیت گردشگری و اقامتی شهر کرمان گفت: مجموعه های تاریخی و گردشگری کرمان ظرفیت بسیار مغفولی است که متاسفانه در زمینه معرفی جاذبه های گردشگری استان کوتاهی کرده ایم.

به اعتقاد او، برخی از جاذبه های گردشگری اقامتی استان کرمان مانند کاروانسرای وکیل، ظرفیت خوبی برای جذب گردشگر خارجی دارند و این هتل بزودی به بهره برداری می رسد.

استاندار کرمان با اشاره به پروژه های آماده افتتاح حوزه صنعت گردشگری استان کرمان عنوان کرد: اکنون که محدودیت های سفرها برداشته شده، امیدواریم که گردشگران زیادی، کرمان را مقصد خود انتخاب کنند.

«باغ بیرم آباد در حال تجهیز است و در منطقه پیرامونی آن باید واگذاری های صورت گیرد ضمن آنکه ورودی آن باید اصلاح شود لذا هنوز آماده بهره برداری نیست.» این مطلب بخش دیگری از سخنان فداکار در جمع خبرنگاران بود.

به اعتقاد فداکار، فضای پیرامونی باغ شاهزاده ماهان باید اصلاح و ساماندهی شود تا از این غربت بیرون بیاید.

او می افزاید: تسهیلات با نرخ پایین برای اجرای پروژه های گردشگری در اختیار سرمایه گذاران این حوزه قرار داده شده و می شود.

استاندار کرمان با بیان این مطلب که برای احیای بناهای تاریخی نیاز به مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی است، اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور حدود ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار به بخش میراث فرهنگی و گردشگری استان اختصاص داده شد.

فداکار درباره نظر خود در خصوص برقراری پروازهای خارجی در کرمان گفت: برای برقراری پرواز خارجی به کرمان، باید حوزه گردشگری پای کار بیاید و زمانی که گردشگری استان فعال شود، خود به خود شرکت های هواپیمایی نیز به سمت برقراری پرواز خارجی خواهند رفت
انتهای پیام




در معرفی جاذبه های گردشگری کرمان کوتاهی کرده‌ایم

منبع: ایـسنا
? در معرفی جاذبه های گردشگری کرمان کوتاهی کرده‌ایم