در مسیر جان فدا؛ روایتی از پیاده روی نسل سلیمانی‌ها در مسیر منتهی به مزار سردار دلها+ فیلم

امروز پایتخت مقاومت اسلامی صحنه حماسه‌ای عظیم از نسل سلیمانی و پیاده‌روی عظیم و باشکوه مردم ایران در کرمان به مناسبت سالروز شهادت سردار دل‌ها بود. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو ازکرمان، امروز پایتخت مقاومت اسلامی صحنه حماسه‌ای عظیم از نسل سلیمانی و پیاده‌روی عظیم و باشکوه مردم ایران به مناسبت سومین […]

امروز پایتخت مقاومت اسلامی صحنه حماسه‌ای عظیم از نسل سلیمانی و پیاده‌روی عظیم و باشکوه مردم ایران در کرمان به مناسبت سالروز شهادت سردار دل‌ها بود.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو ازکرمان، امروز پایتخت مقاومت اسلامی صحنه حماسه‌ای عظیم از نسل سلیمانی و پیاده‌روی عظیم و باشکوه مردم ایران به مناسبت سومین سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید سپهبد‌ حاج قاسم سلیمانی بود.

امروز کرمان شاهد حضور خیل زائران، عاشقان و دلدادگانی از سراسر کشور بود، امروز پایتخت مقاومت اسلامی، عرصه ابراز ارادت مردمی بود که آمده بود بر ادامه راه حاج قاسم تاکید کنند و پیام حضور خود را به گوش جهانیان برسانند.

روایت کوتاه از پیاده روی عظیم و باشکوه مردم از سراسر ایران در کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام به مناسبت بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به تماشا بنشینید.

 

استان کرمان , شهید , شهید سپهبد قاسم سلیمانی ,

 

انتهای پیام/۵۱۱/ن

 




در مسیر جان فدا؛ روایتی از پیاده روی نسل سلیمانی‌ها در مسیر منتهی به مزار سردار دلها+ فیلم

منبع: تسنــیم
? در مسیر جان فدا؛ روایتی از پیاده روی نسل سلیمانی‌ها در مسیر منتهی به مزار سردار دلها+ فیلم