در لیگ برتر فوتبال استان کرمان پرقدرت وارد شده‌ایم/هیئت فوتبال استان کرمان عملکرد قابل‌قبولی داشته است/برای خدمت به جمعی از جوانان فوتبال‌دوست کرمان پا به عرصه تیم‌داری گذاشتم

اَمان رضایی، موسس و مدیر باشگاه امان کرمان گفت: در لیگ برتر فوتبال استان کرمان پرقدرت وارد شده‌ایم و تا اینجای کار هم از نتایج کسب شده راضی بوده‌ایم. ما برای خدمت به جمعی از جوانان فوتبال‌دوست کرمان پا به این عرصه گذاشتیم و همین که توانستیم زمینه حضورِ این بازیکنان را در لیگِ با […]

اَمان رضایی، موسس و مدیر باشگاه امان کرمان گفت: در لیگ برتر فوتبال استان کرمان پرقدرت وارد شده‌ایم و تا اینجای کار هم از نتایج کسب شده راضی بوده‌ایم. ما برای خدمت به جمعی از جوانان فوتبال‌دوست کرمان پا به این عرصه گذاشتیم و همین که توانستیم زمینه حضورِ این بازیکنان را در لیگِ با کیفیتی چون لیگ استان کرمان فراهم کنیم، خداروشکر می‌کنیم.

نام امان کرمان پس از قهرمانی در مسابقات فوتبال ساحلی استان کرمان جام شهید یونس زنگی‌آبادی بر سر زبان‌ها افتاد. حالا امان کرمان در لیگ برتر فوتبال استان کرمان هم تیم داده و در این مسابقات هم شرکت کرده است. برای آشنایی با ساختار باشگاه امان کرمان به سراغ امان رضایی موسس و مدیر این باشگاه رفتیم تا از آخرین وضعیت مجموعه امان کرمان و اهداف و برنامه‌هایش بگوید. با ما همراه باشید:

 

سوال ۱. قبل از هرچیز خودتان را معرفی کنید.

بنده امان رضایی هستم که در زمان جوانی و نوجوانی فوتبال بازی می‌کردم و قهرمانی در چندین دوره مسابقات در سطح استان و شهرستان کرمان را در کارنامه دارم.

درحال حاضر هم در حوزه ساخت‌وساز ساختمان و خرید و فروش ملک فعالیت دارم.

 

سوال ۲. چه شد تصمیم به تیم‌داری در فوتبال گرفتید؟

از دوران جوانی و نوجوانی علاقه زیادی به فوتبال داشتم و از طرفی هم مایل بودم بتوانم کاری بنیادی اما هرچند  کوچک برای جوانان شهرم انجام دهم به همین دلیل وارد این عرصه شدیم که خدارو شکر تا این جای کار هم راضی هستم.

 

سوال ۳. در مسابقات فوتبال ساحلی استان کرمان جام شهید زنگی‌آبادی عنوان قهرمانی را کسب کردید، در این خصوص توضیح دهید.

 ورود ما به این عرصه با حضور در رقابت‌های فوتبال ساحلی استان همراه شد که با تلاش‌های دوست عزیزم سید امجد حسینی و سایر بازیکنان توانستیم در رقابتی نفس‌گیر و سخت جام قهرمانی را به دست بیاوریم. این جام برای من ارزش زیادی داشت چون در ابتدای ورود به فوتبال حاصل شد.

 

سوال ۴. صحبت اقای سید امجد حسینی شد. مایلم بدانم دلیل استفاده از بازیکنان با تجربه و با کیفیتی همچون سید امجد حسینی در تیم‌تان چیست؟

 بعضی بازیکنان، خاص و بزرگ هستند و تا ابد هم این بزرگی در شخصیت و وجودشان باقی خواهد ماند. سید امجد حسینی از این دسته بازیکنان است. او بازیکنی است که نقش فوق‌العاده‌ای در تیم ما دارد و در واقع بنده او را جدا از این که یک بازیکنِ شایسته و تمام عیار می‌دانم، امجد را بمبی از انگیزه و روحیه دیدم که حضورش ما را تا به این‌جا آورده است.

 

سوال ۵. برنامه‌تان برای مسابقات لیگ برتر فوتبال استان کرمان چیست؟

در لیگ برتر فوتبال استان کرمان پرقدرت وارد شده‌ایم و تا اینجای کار هم از نتایج کسب شده راضی بوده‌ایم. ما برای خدمت به جمعی از جوانان فوتبال‌دوست کرمان پا به این عرصه گذاشتیم و همین که توانستیم زمینه حضورِ این بازیکنان را در لیگِ با کیفیتی چون لیگ استان کرمان فراهم کنیم، خداروشکر می‌کنیم. مجموعه به همدلیِ فوق‌العاده‌ای رسیده که در آینده بیشتر در این خصوص صحبت خواهیم کرد.

خوب در تیم بازیکنان شایسته و کاربلدی داریم و روی نیمکت هم مربیانِ با تجربه، با دانش و توانمند در کنارمان هستند که امیدواریم نتیجه مورد نظر به دست آید.

 

سوال ۶. آیا به دنبال قهرمانی در این مسابقات هستید؟

 باید بگویم برای سال اول، رسیدن به قهرمانی آن هم در این مسابقات که از سطح بالایی برخوردار است شاید کمی زود باشد. اما چرا دروغ بگویم در برنامه‌های‌مان به قهرمانی در این مسابقات هم فکر کرده‌ایم و نیم‌نگاهی هم به بالا بردنِ جام قهرمانی در پایان فصل داریم.

 

سوال ۷. عملکرد هیئت فوتبال را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

هیئت فوتبال استان کرمان با توجه به گستردگی استان و پراکندگی تیم‌ها برنامه‌ریزی خوبی داشته است و لیگ برتر فوتبال استان را به استانداردهای لیگ‌های معتبر نزدیک کرده است. این هیئت ۵۷ تیم در لیگ‌های برتر کشور در رده‌های سنی مختلف دارد. دوره‌های آموزشی را با نظم خاصی در تمامی بخش‌ها برگزار کرده است.

مسابقات فوتبال و فوتسال هم در رده‌های سنی مختلف را به صورت مرتب برگزار می‌کند که جای تقدیر دارد.

روی هم رفته هیئت فوتبال استان کرمان عملکرد قابل‌قبولی داشته است.

 

سوال ۸. آیا برای سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی فوتبال هم برنامه‌ای دارید؟

باشگاه‌داری حرفه‌ای می‌گوید که باید در پایه هم سرمایه‌گذاری کرد تا جواب گرفت و اصل فوتبال هم رده‌های سنی است. برای سال اول برنامه‌ای نداریم چون دیگر توان مالی هم اجازه نمی‌دهد اما برای سالیان آینده، قطعأ ورود خواهیم کرد.

 

سوال ۹ . صحبت پایانی…

بنده قبل از هرچیز باید از کادر فنی و بازیکنان تشکر کنم که انصافا در هربازی با توجه به کمبودها، تلاش می‌کنند و جانانه می‌دَوَند. از آقای اسماعیل آمیغی هم باید تشکر خاصی داشته باشم که همواره در کنار من بودند و با هم در این میدانِ پرهیجان وارد شدیم. از مجموعه هیئت فوتبال استان کرمان علی‌الخصوص آقای دکتر سلاجقه هم سپاس ویژه‌ای دارم که در هیئت فوتبال زحمت می‌کشند.

انتهای پیام




در لیگ برتر فوتبال استان کرمان پرقدرت وارد شده‌ایم/هیئت فوتبال استان کرمان عملکرد قابل‌قبولی داشته است/برای خدمت به جمعی از جوانان فوتبال‌دوست کرمان پا به عرصه تیم‌داری گذاشتم

منبع: بــرنا
?
در لیگ برتر فوتبال استان کرمان پرقدرت وارد شده‌ایم/هیئت فوتبال استان کرمان عملکرد قابل‌قبولی داشته است/برای خدمت به جمعی از جوانان فوتبال‌دوست کرمان پا به عرصه تیم‌داری گذاشتم