در شرایط حساسی هستیم/آمریکا پشت پرده تمام اغتشاشات در کشور است

فت فتو/کرمان امام جمعه کرمان با بیان اینکه آمریکا پشت پرده تمام این جنایات و ترورها و اغتشاشات در کشور است اظهار کرد: چرا حقوق بشری که آمریکایی ها و اروپایی ها ادعای آن دارند از هموطنانی که مظلومانه در حرم حضرت شاهچراغ(ع) به شهادت رسیدند سخن نمی‌گویند و گناه این مظلومان و جرم کودکان […]

فت فتو/کرمان امام جمعه کرمان با بیان اینکه آمریکا پشت پرده تمام این جنایات و ترورها و اغتشاشات در کشور است اظهار کرد: چرا حقوق بشری که آمریکایی ها و اروپایی ها ادعای آن دارند از هموطنانی که مظلومانه در حرم حضرت شاهچراغ(ع) به شهادت رسیدند سخن نمی‌گویند و گناه این مظلومان و جرم کودکان چه بود که ناجوانمردانه به شهادت برسند؟

حجت الإسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر کرمان ضمن تسلیت به مردم ایران برای به شهادت رسیدن تعدادی از هموطنان در حادثه دلخراش و تروریستی شیراز اظهار کرد:این عزیزان برای زیارت و راز و نیاز با خدا رفته بودند و مظلومانه به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه تاریخ بیانگر ظلم، زورگویی، چپاول و غارتگری استکبار جهانی بر ملت‌ها بود تصریح کرد: آمریکا منفعت خود را در سایر کشورها دنبال می‌کند و جز خیانت و سیاهی و تفرقه‌انگیزی چیزی برای ملت‌های دنیا نداشته است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه در حال حاضر کشور در شرایط حساسی قرار داشته و همه باید باهوش عمل کنند افرود: جریان باطل همیشه در مقابل جریان حق صف‌آرایی کرده و این جریان خیانتکارانه همواره انسان‌های مظلوم را مورد ظلم و تهاجم قرار می‌دهند.

علیدادی سلیمانی با تاکید بر اینکه آمریکا پشت پرده تمام این جنایت‌ها، ترورها و اغتشاشات در کشور است ادامه داد: آمریکا از کدام حقوق بشری در دنیا دفاع کرده است؟ به فرموده امام راحل “آمریکا شیطان بزرگ است” و امروز نیز به دنبال ایجاد ناامنی در جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان این مطلب که تاکنون استکبار از هیچ ملت مظلومی در دنیا دفاع نکرده است و نخواهد کرد خاطر نشان کرد: ماهیت استکبار جهانی بر همگان روشن بوده و در تاریخ همیشه مقابل ملت‌ها دشمنی کرده است.

امام جمعه کرمان اظهار کرد: چرا حقوق بشری که آمریکایی ها و اروپایی ها ادعای آن دارند از هموطنانی که مظلومانه در حرم حضرت شاهچراغ(ع) به شهادت رسیدند سخن نمی‌گویند و گناه این مظلومان و جرم کودکان چه بود که ناجوانمردانه به شهادت برسند؟ 

انتهای پیام




در شرایط حساسی هستیم/آمریکا پشت پرده تمام اغتشاشات در کشور است

منبع: ایـسنا
? در شرایط حساسی هستیم/آمریکا پشت پرده تمام اغتشاشات در کشور است