در سایه ولایت مشکلات حل می شود

فت فتو/کرمان به اعتقاد رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، اگر توده مردم مشکلات را تحمل می کنند به دلیل همراهی کردن با اسلام است و می دانند در سایه ولایت مشکلات حل می شود. حسین انجم شعاع امروز پنجم دی ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت حماسه ۹ دی ماه، […]

فت فتو/کرمان به اعتقاد رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، اگر توده مردم مشکلات را تحمل می کنند به دلیل همراهی کردن با اسلام است و می دانند در سایه ولایت مشکلات حل می شود.

حسین انجم شعاع امروز پنجم دی ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت حماسه ۹ دی ماه، این روز را یکی از روزهای مهم و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و در ادامه به تبیین اتفاقاتی که در سال ۱۳۸۸ باعث رخداد این واقعه شده، پرداخت.

او، ادامه می دهد: فتنه گران هشت ماه در کشور اغتشاش و آشوب کردند تا در عاشورای ۱۳۸۸ به اعتقادات مردم توهین شد و مردم نتوانستند تحمل کنند و با حضور حماسی نشان دادند از آرمان های انقلاب دفاع می کنند و با این حضور فتنه ۱۳۸۸ جمع شد.

به اعتقاد رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، توطئه و انحراف در طول تاریخ بوده و دلیل آن وجود افراد دنیا پرست است و اولین تحریف در تاریخ اسلام پس از رحلت پیامبر اکرم(صلی الله و آله) و در ثقیفه بوده است.

او با بیان این مطلب که اولین مدافع ولایت حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) بودند و در مقابل این تحریف تا پای جان ایستادند، می افزاید: از ابتدای انقلاب اسلامی فتنه ها در کشور آغاز شد.

انجم شعاع گریزی به اتفاقات اخیر در کشور زد و عنوان کرد: دشمنان در این مدت همه امکانات، فضای مجازی، عوامل و … داخل و خارج کشور را به صحن آوردند تا با جمهوری اسلامی مبارزه کرده تا آن را از بین ببرند و این جنگ جهانی علیه جمهوری اسلامی است.

او به تبیین علل این دشمنی ها علیه جمهوری اسلامی می پردازد و می گوید: هر جامعه ای که به حق پایبند باشد، بیشتر با آن مخالفت می شود لذا هر جریانی به حقیقت نزدیک تر باشد قطعا دشمنی، انحراف و تحریف با آن زیاد است.

به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، در اتفاقات اخیر بخش زیادی از حملات به سمت مقام معظم رهبری بود زیرا ایشان حاضر نیستند از آرمان ها، ارزش ها و اسلام ناب عقب نشینی کنند.

به گفته او، جمهوری اسلامی به واسطه اسلام علوی و اسلام ناب محمدی مورد دشمنی قرار می گیرد و این فتنه تا زمانی در این مسیر باشد، ادامه دارد.

انجم شعاع با بیان این مطلب که اکنون دشمن به جنگ ترکیبی و شناختی روی آورده است، عنوان کرد: دشمن برای ضعیف کردن اعتقاد جوانان به جنگ شناختی ورود پیدا کردند. اما بصیرت و شناخت مردم علل ناکامی دشمن است و عدم همراهی کردن توده مردم با این افراد در این سه ماهه، مهر صحتی بر این مدعاست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در ادامه با تبیین برنامه های ۹ دی اظهار کرد: “میثاق مردم با رهبری، مقابله با جنگ ترکیبی دشمن” شعار ۹ دی ماه امسال است.

او می افزاید: مراسم بزرگداشت این حماسه بزرگ در کرمان روز جمعه ۹ دی ماه ساعت ۱۰ صبح در مصلای امام علی علیه السلام با سخنرانی دکتر حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور برگزار می شود.

انجم شعاع، مراسم سخنرانی در ۷ دی ماه ساعت ۱۰ صبح در دانشگاه شهید باهنر، ۸ دی ساعت ۱۸ مسجد قائم با سخنرانی حجت الاسلام اراکی، ۸ دی ماه مسجد امام خمینی سخنران حجت الاسلام دکتر رفیعی، دانشجو و بصیرت انقلابی شنبه ۱۰ دی دانشگاه شهید چمران را از جمله ویژه برنامه های ۹ دی ماه در کرمان برشمرد.

انتهای پیام




در سایه ولایت مشکلات حل می شود

منبع: ایـسنا
? در سایه ولایت مشکلات حل می شود