در روز جهانی استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان

مراسم باشکوه راهپیمایی ضداستکباری مردم انقلابی و ولایتمدار زرند در یوم‌الله ۱۳ آبان با حضور گسترده دانش آموزان از میدان ۲۲ بهمن به طرف مسجد جامع این شهر برگزار گردید. به گزارش فت فتواز کرمان  : همزمان با روز دانش‌آموز و روز مبارزه با استکبار، مردم در شهرها و روستاهای مختلف از جمله در شهر […]

مراسم باشکوه راهپیمایی ضداستکباری مردم انقلابی و ولایتمدار زرند در یوم‌الله ۱۳ آبان با حضور گسترده دانش آموزان از میدان ۲۲ بهمن به طرف مسجد جامع این شهر برگزار گردید.

به گزارش فت فتواز کرمان  : همزمان با روز دانش‌آموز و روز مبارزه با استکبار، مردم در شهرها و روستاهای مختلف از جمله در شهر زرند، ریحان‌شهر، خانوک و یزدانشهر (مرکز بخش یزدان آباد) شهرستان زرند در راهپیمایی شرکت کردند و در صفوفی به هم پیوسته خروشی انقلابی علیه فتنه‌گران داخلی و خارجی مستکبران جهان را به نمایش گذاشتند.

در روز۱۳ آبان که  اقشارمختلف مردم بویژه دانش آموزان زرندی به همراه، معلمان و دست در دست خانواده‌های خود در روز جهانی استکبارستیزی شرکت کردند حضور دانش آموزان و دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها در تجمع اولیه راهپیمایان ۱۳ آبان شهرستان زرند بسیار چشم گیر بود. کودک، نوجوان، جوان، میانسال و پیر همه آمده بودند تا در کنار یکدیگر با فریاد «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست» به دشمن نشان دهند که در حمایت از ولایت فقیه هیچگاه کوتاه نخواهند آمد و برای تحقق فرامین رهبری همیشه در میدان حاضر هستند.

این جا زرند است و پر از قاسم، سلیمانی است

شرکت کنندگان در این مراسم درحالیکه پیشاپیش آنان حجت الاسلام شجاعی امام جمعه، سیدرضاحسینی نژاد فرماندار،سرهنگ حسین امیری فرمانده سپاه زرند ، اعضای شورای تامین و مسئولین اجرایی شهرستان در حرکت بودند؛ پرچمهای ایران  را  به اهتزاز در آورده اند و با سردادن شعارهایی چون  ” آمریکا، مرگت باد” ،”می جنگیم می میریم سازش نمی پذیریم”و “نه سازش  نه تسلیم نبرد با آمریکا” برائت خود را از همه دشمنان و مستکبران اعلام و با شعار این همه لشگر آمده  به عشق رهبر آمده بر ولایتمداری خود تحت منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمانهای والای انقلاب اسلامی تاکید کردند.

آری سیزده آبان روز فریاد بود و روز شهادت، روز مشت‌های گره کرده امت. روز فتح بود، روز خروشیدن روح‌های پاک ،مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ( روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) امسال با شعار محوری «۱۳ آبان، حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی»  آغاز شد،

در حاشیه این حضور پرشور “عبدالوحید جعفری” مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند گفت: استکبارستیزی در عمق وجود دانش آموزان و فرهنگیان وملت ایران ریشه دوانده است و هرگز زیر بار ظلم، ستم و زورگویی ابرقدرت ها نرفته و نخواهد رفت.

وی افزود: دانش آموزان درس فداکاری و‌‌ از خود گذشتگی در راه دین ومیهن را باید از حسین فهمیده ها بیاموزند و راه این شهید نوجوان ودیگر شهیدان راه اسلام وایران را ادامه داده و‌ نگذارند که نقشه های شوم دشمنان آنها را از مسیر انقلاب و آرمان های امام راحل باز دارد.

لازم به ذکراست، در ادامه این مراسم قطعنامه راهپیمایی سیزدهم آبان قرائت شد‌ و دانش آموزان و‌ سایر اقشار مردم با شعارهای ضد استکباری خود به مفاد این قطعنامه لبیک گفتند.

برپایه این گزارش راهپیمایی سیزده آبان با حضور گسترده دانش آموزان، فرهنگیان، مسئولان محلی و مردم همیشه در صحنه شهرستان زرند برگزار و شرکت کنندگان ضمن طی مسیر میدان ۲۲ بهمن تا مسجد جامع بار دیگر انزجار خود را از سیاست های استکبار جهانی اعلام داشتند.

در این مراسم قطعنامه راهپیمایی سیزدهم آبان قرائت شد‌ و دانش آموزان و‌ سایر اقشار مردم با شعارهای ضد استکباری خود به مفاد این قطعنامه لبیک گفتند.

خبرنگار:اکبر ابراهیمی زرندی




در روز جهانی استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان

منبع: خــبرگزاری بســیج
? در روز جهانی استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان