در خصوص زیباسازی و مبلمان شهری کهنوج اقدام شود

نذیر کرمان/کرمان رئیس ستاد تسهیلات نوروزی کهنوج از شورای شهر و شهرداری خواست نسبت به زیباسازی و مبلمان شهری قبل از فرا رسیدن ایام نوروز اقدام نمایند . علی شعبانی در گفت و گو با نذیر کرمان با اشاره به اقدامات انجام شده برای استقبال از میهمانان نورزی از آماده باش کامل در کهنوج خبر […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس ستاد تسهیلات نوروزی کهنوج از شورای شهر و شهرداری خواست نسبت به زیباسازی و مبلمان شهری قبل از فرا رسیدن ایام نوروز اقدام نمایند .

علی شعبانی در گفت و گو با نذیر کرمان با اشاره به اقدامات انجام شده برای استقبال از میهمانان نورزی از آماده باش کامل در کهنوج خبر داد و افزود: برای تسهیل در کار مردم و میهمانان نوروزی در این ایام  همه دستگاه‌ها در حالت آماده باش کامل خواهند بود و نظارت کامل بر بازار و کنترل قیمت‌ها در اولویت است. 

وی از تخفیف ویژه در عرضه سوخت به شهروندان و میهمانان نوروزی خبر داد و گفت: یک جایگاه عرضه سوخت (امیری) برای رفع مشکلات شهروندان و همچنین میهمانان نوروزی تا پایان تعطیلات از کدینگ خارج شده تا مردم در زمینه سوخت مشکلی نداشته باشند .

فرماندار کهنوج از کیفیت نان مورد استفاده مردم انتقاد کرد و اظهار کرد: متاسفانه باید بگویم کیفیت نان کهنوج مطلوب نیست و متولیان امر باید برای رفع این مشکل چاره اندیشی بکنند. 

وی از پلیس راهور خواست نسبت به تردد کارمندان با خوردهای دولتی متناسب با آنچه مصوب شده، نظارت کنند و گفت: هر خودروی دولتی و اداری  که بدون  ارائه برگه ماموریت و خارج از وقت اداری در شهرستان تردد دارد باید طبق ضوابط قانونی توقیف شود. 

 رئیس ستاد تسهیلات نوروزی کهنوج از شورای شهر و شهرداری خواست نسبت به زیباسازی و مبلمان شهری قبل از فرا رسیدن ایام نوروز اقدام نمایند . 

وی بر لزوم ایجاد شور و نشاط در ایام عید نوروز با رعایت حرمت ماه مبارک رمضان تاکید کرد و افزود: همه ادارات نسبت یه ایجاد شور و نشاط اجتماعی در سطح شهر در ایام نوروز تمام همت خود را بکار ببندند.

انتهای پیام




در خصوص زیباسازی و مبلمان شهری کهنوج اقدام شود

منبع: ایـسنا
? در خصوص زیباسازی و مبلمان شهری کهنوج اقدام شود