در حوادث اخیر کشور، کرمان یکی از کانون های توجه بود

فت فتو/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در حوادث اخیر، توجه خاصی به استان کرمان وجود داشت و در این استان تحریکات بسیار زیادی نسبت به سایر جاها بود و در این رابطه باید از مردم تشکر کرد که اجازه ندادند فرصت موج سواری برای دشمنان ایجاد شود. حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی […]

فت فتو/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در حوادث اخیر، توجه خاصی به استان کرمان وجود داشت و در این استان تحریکات بسیار زیادی نسبت به سایر جاها بود و در این رابطه باید از مردم تشکر کرد که اجازه ندادند فرصت موج سواری برای دشمنان ایجاد شود.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی ۳۰ آذرماه در دیدار رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان اظهار کرد: دانشگاه های کشور پس از انقلاب اسلامی از نظر کمیت و کیفیت علمی رشد بسیار خوبی داشته اند و در دنیا حرف های زیادی برای گفتن دارند و این نشان دهند رشد علم و دانش در کشور است.

وی افزود: دشمن به دلیل موفقیت های حاصل شده در دانشگاه ها، چشم طمع به این حوزه دارد و حوزه نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها با بصیرت افزایی و آگاه سازی دانشجویان و اساتید، نقشه های دشمنان را برملا می کنند.

حمیدی گفت: دشمنان بر اساس فکر خام خود، اهداف سیاسی دارند و می خواهند قشر دانشجو و اساتید دانشگاهی را در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دهند و تلاش می کنند با حاشیه سازی، مانع رشد علمی و بالندگی دانشگاه ها، اساتید و دانشجویان شوند تا اجازه تکامل را به دانشگاه ها ندهند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه بحمدالله هم مدیران، هم اساتید و هم دانشجویان اگاه هستند و نمایندگان ولی فقیه در دانشگاه ها نیز تدابیر بسیار خوبی داشته اند، افزود: کرمان به دلیل جایگاه خود، یک استان علمی و دانشگاهی و یک قطب در شرق و جنوبشرق کشور به شمار می رود و استان های همجوار خود را نیز از نظر علمی تغذیه می کند و این جایگاه باید حفظ شده و ارتقاء یابد.

وی عنوان کرد: در حوادث اخیر، توجه خاصی به استان کرمان وجود داشت و در این استان تحریکات بسیار زیادی نسبت به سایر جاها بود و در این رابطه باید از مردم تشکر کرد که اجازه ندادند فرصت موج سواری برای دشمنان ایجاد شود.

حمیدی با اشاره به اینکه دشمنان در حوادث اخیر در حوزه دانشگاه هدفمند کار می کردند، گفت: این اتفاقات به خوبی مدیریت و کنترل شده است و در این رابطه نهاد نمایندگی و تشکل های انقلابی و سیاسی به خوبی به وظایف خود عمل کردند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ضمن بیان این مطلب که دشمنان به دنبال ایجاد فاصله بین دانشجویان و گروه های جهادی، روحانیون و… است، تاکید کرد: رصد فضای جامعه و دانشگاه و کم کردن نارضایتی باید همواره مورد توجه باشد تا بهانه ای به دست دشمن نباشد که بتوانند موج سواری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش های جامعه پزشکی در دوران کرونا تقدیر کرد و ضمن بیان این مطلب که این قشر از جان و دل در خدمت مردم بودند و شهدای زیادی در حوزه سلامت و درمان تقدیم انقلاب شدند، تصریح کرد: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان وظیفه سنگینی بر عهده دارد تا بتواند زمینه تربیت پزشکان عالم، دانشمند و مومنی را فراهم آورد که ضمن مجهز بودن به سلاح ایمان، مراتب علمی و پزشکی را طی کرده و در جامعه تاثیرگذار باشند.

همچنین حجت الاسلام علی عارفی رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این دیدار گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمان دانشگاه تیپ یک است و از نظر اعتبار بین المللی جایگاه ویژه و حدود ۷۰۰ نفر عضو هیئت علمی فعالیت دارد.

وی با اشاره به اینکه ۶۰۰۰ دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی مرکز کرمان حضور دارند، تصریح کرد: ۲۰۰ دانشجوی خارجی نیز از کشورهای مختلف در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

عارفی به فعالیت ۱۰ انجمن علمی و سه تشکل بزرگ سیاسی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان اشاره و بیان کرد: گروه های جهادی فراوانی داشته ایم و  بزرگترین اعزام های کشوری تخصصی و فوق تخصصی نیز توسط دانشگااه علوم پزشکی کرمان انجام شده است.

انتهای پیام




در حوادث اخیر کشور، کرمان یکی از کانون های توجه بود

منبع: ایـسنا
? در حوادث اخیر کشور، کرمان یکی از کانون های توجه بود