در بیمارستان ها شاهد صحنه ها و اتفاقات ناگواری هستیم

فت فتو/کرمان سخنگوی ستاد مقابله با کرونا سیرجان نسبت به آمار ناراحت کننده درگذشت ۵ نفر از همشهریان عزیز طی ۲۴ ساعت گذشته در سیرجان واکنش نشان داد. “محمد موقری پور” در جمع خبرنگاران گفت: آمار امروز نتیجه بی توجهی به پروتکل های بهداشتی و برگزاری مراسم ها و دورهمی هاست و اگر بتوانیم یک […]

فت فتو/کرمان سخنگوی ستاد مقابله با کرونا سیرجان نسبت به آمار ناراحت کننده درگذشت ۵ نفر از همشهریان عزیز طی ۲۴ ساعت گذشته در سیرجان واکنش نشان داد.

“محمد موقری پور” در جمع خبرنگاران گفت: آمار امروز نتیجه بی توجهی به پروتکل های بهداشتی و برگزاری مراسم ها و دورهمی هاست و اگر بتوانیم یک « نه » محترمانه و ساده در مقابل دعوت به مراسم و دورهمی ها بگوییم، خود و عزیزان مان را از این بیماری نجات داده ایم.

وی گفت: متأسفانه در سویه دلتا افراد با سنین پایین نیز درگیر می شوند و چون جوانان اکثریت جامعه را تشکیل می دهند و برخی از آنها پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند به راحتی می توانند ناقل ویروس بوده و باعث انتشار بیشتر ویروس شوند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا سیرجان در ادامه سخنانش گفت: متأسفانه ما و همکاران مان در بیمارستان ها شاهد صحنه ها و اتفاقات ناگواری همچون افزایش بی حساب و کتاب تعداد مراجعین، کمبود تخت و دارو، خستگی مضاعف کادر درمان و پرسنل و درگیری و بستری شدن حتی افراد با سنین پایین هستیم و کادر از خودگذشته درمان، تمام تلاش شان را برای کنترل این اوضاع در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم همشهریان فهیم و شریف سیرجانی می کنند.

وی افزود: از پیروان فهیم و انسان دوست مکتب امام حسین علیه السّلام درخواست داریم از ظرفیت فضای مجازی برای عزاداری سرور و سالار شهیدان استفاده کنند و نسبت به رعایت پروتکل ها و زدن صحیح ماسک حساس و به آن پایبند باشند و در این ماه محرم نیز کادر پُرتلاش و از جان گذشته درمان را از دعای خیرشان محروم نکنند و به یاد تلاش های بی وقفه و شبانه روزی این مدافعان سلامت مردم عزیزمان نیز باشند.

انتهای پیام



منبع:ایـسنا
? در بیمارستان ها شاهد صحنه ها و اتفاقات ناگواری هستیم