در استان شهید حاج قاسم سلیمانی، تفکرات و رفتار افراد باید متناسب با الگوی اقتدار کشور و استان‌مان باشد

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: در استانی که امروز به نام شهید سلیمانی شناخته می شود، باید تفکرات و رفتار افراد هم متناسب با الگویی باشد که امروز موجبات اقتدار کشور و استان‌مان است. به گزارش فت فتو؛ میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در جشنواره استانی تکریم الگو‌های برتر عفاف […]

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: در استانی که امروز به نام شهید سلیمانی شناخته می شود، باید تفکرات و رفتار افراد هم متناسب با الگویی باشد که امروز موجبات اقتدار کشور و استان‌مان است.

به گزارش فت فتو؛ میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در جشنواره استانی تکریم الگو‌های برتر عفاف و حجاب ورزش بانوان ضمن تبریک بزرگداشت مقام مادر، روز زن و ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: متناسب با ظرفیت‌های مجموعه ورزش استان و اقداماتی که طی سنوات گذشته انجام شده، امسال نیز مجموعه‌ فعالیت‌ها و اقداماتی که از سوی هیئت‌های ورزشی،ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و سمن‌های حوزه جوانان انجام خواهد شد، برنامه‌های متنوع زیادی در قالب همایش‌ها، جشنواره‌ها، برنامه‌های ورزشی و برنامه های حوزه جوانان به مناسبت گرامیداشت این ایام برگزار خواهد شد.

به گفته او، طی پارسال کارگروه ورزش و جوانان توانست در بین کارگروه‌هایی که وجود داشت، رتبه نخست را در ارزیابی به خود اختصاص دهد.

پاریزی به بیان ویژگی های ارزشی ورزشکاران و قهرمانان استان کرمان پرداخت و افزود: استان کرمان قطعاً به وجود این قهرمانان افتخار می‌کند و به خود می بالد و قطعاً می توان گفت، این موفقیت‌ها نتیجه از خود گذشتگی همسران و مادرانی است که وقت، انرژی و جوانی شان را صرف کردند تا امروز استان کرمان بتواند به وجود چنین قهرمانانی افتخار کند.

او خطاب به الگوهای منتخب عفاف و حجاب این جشنواره تصریح کرد: امیدواریم شما بتوانید هم به عنوان الگوهایی که در برنامه های مختلف نقش عملیاتی دارند و هم در برنامه های حوزه ورزش، نقش خود را به خوبی ایفا کنید.

پاریزی بیان داشت: امروز به کسانی که علاقه‌مندند، ورزش را متهم به ولنگاری کنند، تذکر می دهیم، الگو‌های ورزش کسانی هستند که قرار است در این مراسم از آن‌ها تجلیل شود، کسانی که با تاسی از شهدا، خون و سیره شهدا و با تاسی از ویژگی‌ها و ابعاد شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدا، پرچم دار عزت و اقتدار کشور اسلامیمان هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: امیدواریم ورزشکاران در هر جایی که حضور دارند، از حیثیت و جایگاه ورزش متناسب با حقایق و واقعیت هایی که وجود دارد، دفاع کنند.

پاریزی افزود: در استانی که امروز به نام شهید سلیمانی شناخته می شود، پس باید تفکرات و رفتار افراد هم متناسب با الگویی باشد که امروز موجبات اقتدار کشور و استان‌مان است.

در این جشنواره از فاطمه نوروزی مادر زهرا نعمتی ورزشکار رشته تیراندازی باکمان، شهین ابراهیمی مادر سعید افروز ورزشکار رشته پرتاب نیزه پارا دوومیدانی، فاطمه موحدی نسب همسر منصور پور میرزایی ورزشکار رشته پارا وزنه برداری، آرش اعتمادی فر همسر اعظم کرمی ورزشکار رشته سنگ نوردی؛ عشرت کردستانی، بتول خلیل زاده، مهلا نقیب زاده و حوریه السادات حسینی طباطبایی ورزشکار؛ مریم ایرانمنش و بهناز قدیمی مربی و فرحناز محسنی و نرگس فرخی داور به عنوان الگوهای ویژه حجاب و عفاف تجلیل شد.

انتهای پیام




در استان شهید حاج قاسم سلیمانی، تفکرات و رفتار افراد باید متناسب با الگوی اقتدار کشور و استان‌مان باشد

منبع: بــرنا
?
در استان شهید حاج قاسم سلیمانی، تفکرات و رفتار افراد باید متناسب با الگوی اقتدار کشور و استان‌مان باشد