دریافت ۱۴۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره تئاتر رضوی به میزبانی جنوب کرمان

فت فتو/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از استقبال هنرمندان سراسر کشور از دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی با ارسال ۱۴۰ اثر به دبیرخانه خبر داد.  بهرام مسلمی مهنی ۲۶ دی ماه با اعلام این خبر افزود: پس از بررسی اولیه طرح و ایده های ارسالی، تاریخ بارگذاری طرح و ایده ها […]

فت فتو/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از استقبال هنرمندان سراسر کشور از دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی با ارسال ۱۴۰ اثر به دبیرخانه خبر داد.

 بهرام مسلمی مهنی ۲۶ دی ماه با اعلام این خبر افزود: پس از بررسی اولیه طرح و ایده های ارسالی، تاریخ بارگذاری طرح و ایده ها به هنرمندان شرکت کننده اعلام خواهد شد تا در قالب لوح فشرده آثار خود را بارگذاری کنند.

وی با بیان اینکه طبق نظر هیئت داوران ۸ تا ۱۰ اثر برتر  به بخش رقابتی دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان راه می یابند، گفت: این جشنواره از سری برنامه‌های بیستمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (علیه السلام) است که ۱۵ دی ماه آخرین مهلت ارسال آثار بوده و به دلیل استقبال هنرمندان تا ۲۳ دی ماه تمدید شد.

به گزارش فت فتو و به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد جنوب کرمان، مسلمی مهنی با اشاره به برگزاری دومین جشنواره تئاتر خیابانی رضوی در دهه کرامت، عنوان کرد: اجرای این جشنواره به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان سپرده شده که با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی‌ هنری امام رضا (علیه السلام) و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این منطقه برگزار می‌شود.

انتهای پیام




دریافت ۱۴۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره تئاتر رضوی به میزبانی جنوب کرمان

منبع: ایـسنا
? دریافت ۱۴۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره تئاتر رضوی به میزبانی جنوب کرمان