درمان و رهاسازی فلامینگوی آسیب‌دیده در سیرجان

مدیر روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیرجان از درمان و رهاسازی یک قطعه فلامینگو به طبیعت اطراف سد سیرجان خبر داد.  به گزارش فت فتو از سیرجان، صادق خزیمه مدیر روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست سیرجان امروز اظهار کرد: یک قطعه فلامینگوی آسیب‌دیده که توسط دوستداران طبیعت به این اداره تحویل داده […]


مدیر روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیرجان از درمان و رهاسازی یک قطعه فلامینگو به طبیعت اطراف سد سیرجان خبر داد.

 به گزارش فت فتو از سیرجان، صادق خزیمه مدیر روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست سیرجان امروز اظهار کرد: یک قطعه فلامینگوی آسیب‌دیده که توسط دوستداران طبیعت به این اداره تحویل داده شده بود، پس از طی مراحل درمانی در مدت زمان یک‌ماهه، در طبیعت رهاسازی شد.

 وی افزود : این پرنده که از ناحیه بال دچار آسیب جدی شده بود پس از هماهنگی با دامپزشک محیط زیست، تحت درمان قرار گرفت و پس از بهبودی واطمینان از سلامت کامل در طبیعت اطراف سد سیرجان رهاسازی شد.

 خزیمه گفت: تحویل سریع این پرنده زخمی توسط مردم و عدم درمان خودسرانه موجب شد روند درمانی این فلامینگوی زیبا با موفقیت انجام شود و از همشهریان تقاضا داریم در صورت مشاهده حیوانات آسیب دیده حیات‌وحش، با شماره‌های ۰۳۴۴۲۳۳۲۶۰۰ و یا ۰۹۱۳۳۷۸۲۱۶۶ تماس حاصل کرده و حیوان یا پرنده مورد نظر را هرچه زودتر به محیط زیست انتقال دهند تا روند صحیح درمانی انجام و به طبیعت برگردد.

پایان پیام/۸۰۰۱۵/ب





درمان و رهاسازی فلامینگوی آسیب‌دیده در سیرجان

منبع: فــارس
? درمان و رهاسازی فلامینگوی آسیب‌دیده در سیرجان