درصد کمی از تاییدشدگان نهضت ملی مسکن کرمان ۴۰ میلیون تومان واریز کرده‌اند

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: ۱۷ هزار و ۹۷۸ نفر از ۲۰ هزار و ۱۸۰ فقره افتتاح حساب، ۴۰ میلیون تومان خود را واریز کرده‌اند. رضا حافظی ظهر امروز ۲۹ بهمن ماه در یازدهمین جلسه شورای مسکن استان کرمان با ارائه گزارشی از وضعیت مسکن اظهار کرد: یکسری از واحدهای مسکونی […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: ۱۷ هزار و ۹۷۸ نفر از ۲۰ هزار و ۱۸۰ فقره افتتاح حساب، ۴۰ میلیون تومان خود را واریز کرده‌اند.

رضا حافظی ظهر امروز ۲۹ بهمن ماه در یازدهمین جلسه شورای مسکن استان کرمان با ارائه گزارشی از وضعیت مسکن اظهار کرد: یکسری از واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن تا انتهای سال آماده بهره‌برداری می‌شوند و تعدادی زمین نیز در این بازه زمانی به مردم واگذار خواهد شد.

وی اظهار کرد: تاکنون ۲۲۴ هزار و ۱۳۷ نفر در سامانه ثبت نام کرده‌اند و تامین زمین در بعضی از شهرهای استان با تاخیر انجام شده است.

حافظی بیان کرد: در این شهرها سایت باز می‌شود تا متقاضیان مسکن آن شهرها بتوانند ثبت نام انجام دهند و علت تغییر تعداد ثبت نامی‌ها در سامانه همین است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان تعداد واحدهایی که پروانه اخذ کرده‌اند را ۹ هزار و ۷۱۷ مورد دانست و ادامه داد: در حال حاضر سقف ۴ هزار و ۷۲۶ واحد زده شده، همچنین ۲۰ هزار و ۱۸۰ نفر افتتاح حساب کرده و این در حالی است که ۵۶ هزار و ۹۰۷ تایید نهایی شده‌اند.

حافظی از آماده‌سازی سایت ۱۰۸ هکتاری شهر کرمان خبر داد و گفت: معارضی در این سایت وجود دارد به طوری که تعدادی ساختمان در این سایت ساخته شده که باید تعیین تکلیف شوند.

وی ادامه داد: مشکل سایت ۵۸ هکتاری نیز حل شده و کارهای سند آن در حال انجام و پیمانکار آن انتخاب شده است.

سیدمصطفی آیت الهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان نیز در این جلسه گفت: مراحل قانونی واگذاری سایت ۱۰۸ هکتاری انجام شده است.

انتهای پیام




درصد کمی از تاییدشدگان نهضت ملی مسکن کرمان ۴۰ میلیون تومان واریز کرده‌اند

منبع: ایـسنا
? درصد کمی از تاییدشدگان نهضت ملی مسکن کرمان ۴۰ میلیون تومان واریز کرده‌اند