درخواست پورابراهیمی برای صدور مجوز پروازهای ویژه اربعین حسینی از کرمان به عراق

فت فتو/کرمان رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به رتبه دومی استان کرمان از لحاظ تعداد متقاضیان برای سفر به عتبات عالیات، از مدیرعامل فرودگاه های کشور درخواست کرد تا پروازهای ویژه ای برای اربعین حسینی (ع) در استان کرمان در نظر بگیرند. محمدرضا پورابراهیمی پیش از ظهر امروز ۱۴ شهریورماه در آئین […]

فت فتو/کرمان رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به رتبه دومی استان کرمان از لحاظ تعداد متقاضیان برای سفر به عتبات عالیات، از مدیرعامل فرودگاه های کشور درخواست کرد تا پروازهای ویژه ای برای اربعین حسینی (ع) در استان کرمان در نظر بگیرند.

محمدرضا پورابراهیمی پیش از ظهر امروز ۱۴ شهریورماه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل فرودگاه های استان کرمان گفت: استان کرمان در بحث فرودگاه ها اقدامات خوبی انجام داده و توسعه خوبی داشته اما به این مقدار نباید بسنده کرد.

او با اشاره به جایگاه هشتم فرودگاه های استان کرمان به لحاظ مسافر عنوان کرد: انتظار داریم بخش بین المللی فرودگاه های استان کرمان سریعتر در حوزه تصمیم گیری قرار گیرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به رتبه دومی استان کرمان از لحاظ تعداد متقاضیان برای سفر به عتبات عالیات، از معاون وزیر راه و شهرسازی درخواست کرد تا پروازهای ویژه ای برای اربعین حسینی (ع) در استان کرمان در نظر بگیرند.

او به تبیین ظرفیت ها و پتاسیل های اقتصادی و زیارتی استان کرمان، پرداخت و گفت: لازم است موضوع عملیات اجرایی پایانه مسافری خارجی در فرودگاه بین المللی کرمان آغاز شود تا در آینده نزدیک شاهد افتتاح آن باشیم و برآورد اولیه برای راه اندازی آن حدود ۶۰۰ میلیارد تومان است و باتوجه به توافق استاندار کرمان بخشی از تامین منابع این بخش از اعتبارات استانی و بخشی از اعتبارات ملی تامین شود. 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به موضوع پروازهای باری به کشورهای هدف اشاره کرد و افزود: با توجه به ظرفیت و پتانسیل استان کرمان ، لاز م است زیرساخت های این مهم با حمایت فرودگاه های کشور در استان کرمان تکمیل شود.

به گزارش فت فتو، علی جزینی زاده مدیرکل فرودگاه های استان کرمان در نیز این آئین گفت: بار دیگر قسمت شد در سنگر دیگری در استان پهناور کرمان، زادگاه  شهید حاج قاسم سلیمانی و پایتخت مقاومت جهان اسلام  در مجموعه فرودگاه های استان خدمت گذار هم استانی های عزیزم باشم.

او عنوان کرد: با توجه به اینکه در این استان باید ادامه دهنده راه و مکتب شهید سلیمامی باشیم، قطعا مسیولیت بنده از نظر مسئولیت جایگاه ما و همکارانمان خاص و خطیر خواهد بود.

جزینی زاده تصریح کرد: امیدوارم کارهای خوبی را با حمایت همه مجموعه استان، نمایندگان استان در خانه ملت و مدیر عامل فرودگاه های کشور در سطح فرودگاه های استان صورت گیرد.

مدیرکل جدید فرودگاه های استان کرمان گفت: نگرش و دیدگاه من تامل و همکاری با نمایندگان و مجموعه همکاران در فرودگاه های استان و سایر دستگاه ها است و با حمایت استاندار و معاونین استانداری، مجمع نمایندگان استان و سایر مسئولین استانی، بحث تکمیل پروژه های نیمه تمام و آغاز پروژه های جدید در زمینه ایمنی، امنیت و خدمت رسانی به همه استانی ها را دنبال خواهیم کرد.

براساس این گزارش، طی حکمی از سوی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، «علی جزینی زاده» به عنوان مدیرکل فرودگاه های استان کرمان منصوب شد.

حمیدرضا سیدی در این حکم تعهد، سوابق و تجربیات علی جزینی زاده را در حوزه های عملیات هوانوردی و فرودگاهی مورد توجه قرار داده و با استناد به مواد ۲۲ و ۲۳ اساسنامه شرکت فرودگاه ها، وی را به عنوان مدیرکل فرودگاه های استان کرمان منصوب کرد.

سیدی در این حکم، اهتمام لازم در راستای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی به منظور استقرار سیستمی “مردم مدار”،” پاکدست”، “فساد سیتز “، ” قانون مدار ” را با تاکید بر اجرای دقیق ماموریت های زیر مورد توجه قرار داده است‌.

 انتهای پیام




درخواست پورابراهیمی برای صدور مجوز پروازهای ویژه اربعین حسینی از کرمان به عراق

منبع: ایـسنا
? درخواست پورابراهیمی برای صدور مجوز پروازهای ویژه اربعین حسینی از کرمان به عراق