درخشش دانش‌آموزان کرمانی در جشنواره کشوری نوجوان خوارزمی

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از کسب رتبه اول جشنواره کشوری نوجوان خوارزمی در رشته‌های زبان و ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی توسط دانش‌آموزان کرمانی خبر داد. به گزارش فت فتو از کرمان، رضا رضایی اظهار کرد: دانش‌آموزان هلسا سنجری و آنیسا زنگی‌آبادی از آموزشگاه فرزانگان دوره اول آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان […]


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از کسب رتبه اول جشنواره کشوری نوجوان خوارزمی در رشته‌های زبان و ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی توسط دانش‌آموزان کرمانی خبر داد.

به گزارش فت فتو از کرمان، رضا رضایی اظهار کرد: دانش‌آموزان هلسا سنجری و آنیسا زنگی‌آبادی از آموزشگاه فرزانگان دوره اول آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان در رشته زبان خارجی، رتبه اول جشنواره کشوری نوجوان خوارزمی را کسب کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: همچنین امین‌ارشیا مومنی از آموزشگاه شهید دادبین آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان در رشته زبان و ادبیات فارسی رتبه اول این جشنواره را از آن خود کرد.

وی یادآور شد: آموزش و پرورش استان کرمان علاوه بر این ۳ دانش‌آموز، ۱۵ دانش‌آموز دیگر حائز رتبه برتر هم در جشنواره نوجوان خوارزمی داشت که مراسم تجلیل از برگزیدگان از ۱۳ تا ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ در اصفهان با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

انتهای پیام/۳۷۶۳/ب





درخشش دانش‌آموزان کرمانی در جشنواره کشوری نوجوان خوارزمی

منبع: فــارس
? درخشش دانش‌آموزان کرمانی در جشنواره کشوری نوجوان خوارزمی