درخشش خبرنگاران ایسنا در جشنوار رسانه و عدالت

نذیر کرمان/کرمان عکاس و خبرنگار نذیر کرمان در چهارمین جشنواره رسانه و عدالت به ترتیب نفر برتر در بخش گزارش تصویری و رتبه سوم در بخش خبر و گزارش خبری شدند. سارا سلطانی نفر سوم بخش خبر و گزارش خبری در گروه خبرگزاری‌ها و ساره تجلی به عنوان نفر برتر گزارش تصویری در بخش چند […]

نذیر کرمان/کرمان عکاس و خبرنگار نذیر کرمان در چهارمین جشنواره رسانه و عدالت به ترتیب نفر برتر در بخش گزارش تصویری و رتبه سوم در بخش خبر و گزارش خبری شدند.

سارا سلطانی نفر سوم بخش خبر و گزارش خبری در گروه خبرگزاری‌ها و ساره تجلی به عنوان نفر برتر گزارش تصویری در بخش چند رسانه‌ای چهارمین جشنواره رسانه و عدالت شدند.

آزاد ابراهیم‌زادگان رییس مرکز رسانه قوه قضاییه نیز در این آئین گفت: رسانه و عدالت از مباحث بنیادین و اساسی و از مطالبات اصلی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران است و پیشتازی استان کرمان در این عرصه را باید قدر دانست و در برابر آن تعظیم کرد.

وی ضمن قرائت پیام ریاست معظم قوه قضاییه به این جشنواره، افزود: در مکتب سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شکسن جنگ شناختی دشمن مورد تاکید قرار گرفته است.

رییس مرکز رسانه قوه قضاییه در ادامه سخنانش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: آنچه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پیش می‌برد؛ فقط میدان نبود بلکه او پیشتاز نبرد در جنگ شناختی نیز بود و خُلق او گواهی این موضوع است.

رییس مرکز رسانه قوه قضاییه ضمن تاکید بر این مطلب که سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی جنگ شناختی دشمنان را خوب می‌دانست و می شناخت، اظهار کرد: رسانه و عدالت بحثی بنیادین و اساسی و از مطالبات اصلی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران است و پیشتازی استان کرمان در این عرصه را باید قدر دانست و در برابر آن تعظیم کرد.

ابراهیم زادگان ضمن تشکر از برگزار کنندگان چهارمین جشنواره رسانه و عدالت در استان کرمان، تاکید کرد: این بخشی از مبارزه با مهندسی دشمن است که باید درباره آن پافشاری کنیم و از آن کوتاه نیاییم و با قدرت و تدبیر هوشمندانه با آن روبرو شویم.

به گزارش نذیر کرمان، نخستین دوره جشنواره رسانه و عدالت با شرکت ۵۷ رسانه، دوره دوم با شرکت ۴۱ رسانه و سومین دوره این جشنواره با شرکت شش هزار و ۲۹ اثر از ۷۰ رسانه برگزار شده است.

چهارمین دوره جشنواره رسانه و عدالت نیز با شرکت ۱۵ هزار و ۸۰۷ اثر از ۱۰۵ رسانه در دو بخش کمی و کیفی برگزار شده است و تعداد رسانه‌های شرکت کننده در این دوره از جشنواره نسبت به دوره قبل ۵۰ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام




درخشش خبرنگاران نذیر کرمان در جشنوار رسانه و عدالت

منبع: ایـسنا
? درخشش خبرنگاران نذیر کرمان در جشنوار رسانه و عدالت