دربی کرمانی‌ها در ورزشگاه شهید باهنر برگزار می‌شود/ مسی‌ها به‌دنبال جبران کسری امتیاز

درهفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، مس کرمان سه‌شنبه هفته جاری در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برابر مس رفسنجان به میدان می‌رود. به گزارش فت فتو از کرمان، در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، از ساعت ۱۵روز سه‌شنبه ۳۰ آذرماه جاری دو تیم فوتبال مس کرمان و مس رفسنجان در ورزشگاه شهید […]


درهفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، مس کرمان سه‌شنبه هفته جاری در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برابر مس رفسنجان به میدان می‌رود.

به گزارش فت فتو از کرمان، در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، از ساعت ۱۵روز سه‌شنبه ۳۰ آذرماه جاری دو تیم فوتبال مس کرمان و مس رفسنجان در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف هم می‌روند.

یازده هفته ابتدایی فصل آن‌طور که باید برای مس خوب پیش نرفت و آنها در طی این مدت امتیازات کمی گرفتند و فقط به دو برد دست پیدا کردند. حالا با شروع دوباره لیگ برتر، انتظارات از مس بیشتر خواهد بود و آنها در اولین مصاف خود در دربی کرمان به مصاف تیم هم استانی می‌روند. شکست مس رفسنجان می‌تواند اتفاق بسیار مهمی برای فرزاد حسین‌خانی و شاگردانش در شروع دوباره لیگ باشد.

ربیعی و شاگردانش نیز آن‌گونه که باید و شاید امتیاز نگرفته‌اند و حالا در بازی مهمی مقابل مس کرمان قرار دارند. پیش از این مسابقه و طی روزهای اخیر صحبت‌هایی در خصوص جدایی ربیعی از مس رفسنجان شنیده می‌شد اما ربیعی ماندنی شده و به‌دنبال کسب نتایج خوب با تیمش در شروع دوباره لیگ است.

تیم مس کرمان در حال حاضر با ۱۱ بازی و ۹ امتیاز در رده سیزدهم و مس رفسنجان با همین تعداد بازی و ۱۴ امتیاز در رده هشتم جدول لیگ برتر قرار دارند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





دربی کرمانی‌ها در ورزشگاه شهید باهنر برگزار می‌شود/ مسی‌ها به‌دنبال جبران کسری امتیاز

منبع: فــارس
? دربی کرمانی‌ها در ورزشگاه شهید باهنر برگزار می‌شود/ مسی‌ها به‌دنبال جبران کسری امتیاز