داور روی اخراج ویه را اشتباه کرد/ بلندی چمن پرسپولیس را خسته کرد

مربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد ازر وضعیت چمن مسابقه با گل گهر گفت: تلاش بازیکنان تیم ستودنی بود اما بلندی چمن باعث خستگی آنها شد. به گزارش نذیر کرمان، سیدجلال حسینی مربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل اخراج اوسمار ویرا در جریان بازی در نشست خبری شرکت کرد و گفت: با شجاعت بازی کردیم […]



مربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد ازر وضعیت چمن مسابقه با گل گهر گفت: تلاش بازیکنان تیم ستودنی بود اما بلندی چمن باعث خستگی آنها شد.

به گزارش نذیر کرمان، سیدجلال حسینی مربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل اخراج اوسمار ویرا در جریان بازی در نشست خبری شرکت کرد و گفت: با شجاعت بازی کردیم و بردیم. انتظار ما این بود که زمین چمن کوتاه‌تر باشد، ولی متأسفانه بلندی آن بازیکنان ما را خسته کرد ولی توانستیم یک برد خوب به دست بیاوریم. این سه امتیاز می‌تواند در ادامه راه به ما کمک کند. مهمترین اتفاق این است که هواداران اینجا هم ما را تنها نگذاشتند و از آنها تشکر می‌کنیم.

مربی پرسپولیس درباره صحنه اخراج اوسمار ویه را افزود: اوسمار به دلیل وضعیت آسیب دیدگی بازیکن حریف وارد زمین شد. دو مربی از تیم حریف هم داخل زمین رفتند، ولی داور آنها را ندید. وقتی بازیکن حریف به زمین افتاد چند نفر سمت بازیکن گل‌گهر رفتند و اوسمار هم رفت که همین را بگوید، ولی متأسفانه بنیادی‌فر او را اخراج کرد. به نظرم داور در این صحنه اشتباه کرد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره صحنه مشکوک به پنالتی رخ داده روی عالیشاه در داخل محوطه جریمه گل گهر نیز گفت: در این صحنه کارشناسان نظر می‌دهد، اما به نظرم این صحنه هم پنالتی بود.

حسینی درباره عملکرد خوب خط دفاعی پرسپولیس در این بازی تصریح کرد: تعطیلات کمی کار را سخت کرده بود. امروز هم بازی سنگینی بود. در سیرجان مقابل گل‌گهر همه تیم‌ها کار سختی دارند.

او درباره عدم احساس جای خالی بیرانوند در دروازه سرخپوشان یادآور شد: بیرانوند همیشه جایش خالی است. او بازیکن تأثیرگذاری است.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس راجع به نزدیک شدن پرسپولیس به استقلال در صدر جدول و داغ شدن کورس قهرمانی تصریح کرد: بازی به بازی جلو می‌رویم و اصلاً به این موضوعات فکر نمی‌کنیم. هم در لیگ و هم جام حذفی بازی‌های سختی داریم و به آینده فکر نمی‌کنیم. بازی امروز سخت بود و تمام شد، الان به فکر بازی آینده هستیم.

کد خبر ۶۰۷۲۷۹۸


داور روی اخراج ویه را اشتباه کرد/ بلندی چمن پرسپولیس را خسته کرد

منبع: مــهر
? داور روی اخراج ویه را اشتباه کرد/ بلندی چمن پرسپولیس را خسته کرد