دانش آموز نخبه زرندی برگ زرین دیگری به افتخارات شهرستان زرند اضافه کرد

عبدالوحید جعفری گفت: فاطمه امیرسبتکی دانش آموز پایه یازدهم با کسب رتبه سوم کشوری در جشنواره علمی پژوهشی جوان خوارزمی برگ زرین دیگری به افتخارات آموزش و پرورش این شهرستان اضافه کرد. به گزارش فت فتو، عبدالوحید جعفری با تبریک این افتخار آفرینی به جامعه فرهنگیان به ویژه دانش آموزان، وهمچنین تقدیر از همکاری صمیمانه […]

عبدالوحید جعفری گفت: فاطمه امیرسبتکی دانش آموز پایه یازدهم با کسب رتبه سوم کشوری در جشنواره علمی پژوهشی جوان خوارزمی برگ زرین دیگری به افتخارات آموزش و پرورش این شهرستان اضافه کرد.

به گزارش فت فتو، عبدالوحید جعفری با تبریک این افتخار آفرینی به جامعه فرهنگیان به ویژه دانش آموزان، وهمچنین تقدیر از همکاری صمیمانه دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان در اجرای این طرح گفت: دانش آموز نخبه فاطمه امیرسبتکی پایه یازدهم دبیرستان دخترانه شاهد موفق شدرتبه سوم کشوری در جشنواره علمی پژوهشی جوان خوارزمی در رشته ی علوم زیستی وپزشکی را از آن خود نماید.

 
وی به طرح این دانش آموز نخبه اشاره و ادامه داد : فاطمه امیر سبتکی با ارائه ی طرح دستگاه تن شویه برای کاهش دمای بدن با استفاده از عصاره گل ختمی رتبه سوم جشنواره جوان خوارزمی در رشته علوم زیستی وپزشکی را کسب نمود.
 
جعفری تصریح کرد : دانش آموز نخبه زرندی در حالی به مقام سوم کشوری رشته علوم زیستی نائل آمده که هیچ کس در کشور شایسته ی رتبه ی اول و دوم نبوده و تنها این دانش آموز برسکوی سوم رشته ی علوم زیستی وپزشکی ایستاده است که افتخاری بس بزرگ برای عرصه تعلیم وتربیت شهرستان زرند در کشور در رشته ی تجربی و علوم زیستی وپزشکی است.
 
شایان ذکر است دانش آموز فاطمه امیرسبتکی با کسب این رتبه ودریافت سهمیه علمی_پژوهشی از وزارت علوم به راحتی از سد کنکور خواهد گذشت. 
 
 مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند این موفقیت را به تمامی همکاران فرهنگی ، دانش آموزان ، به ویژه خانواده های سخت کوش آنان و همچنین مدیر ، دبیران ومربیان این آموزشگاه و مدیرو استادان راهنمای پژوهشسرای ملاصدرا تبریک گفته و آرزوی موفقیت روز افزون تمامی همکاران فرهنگی و دانش آموزان در عرصه های مختلف علمی وفرهنگی را از درگاه خداوند منان خواستار است.
 
انتهای پیام/قنبرزهی




دانش آموز نخبه زرندی برگ زرین دیگری به افتخارات شهرستان زرند اضافه کرد

منبع:آرمـان
? دانش آموز نخبه زرندی برگ زرین دیگری به افتخارات شهرستان زرند اضافه کرد