دانش آموزان بسیجی آماده انجام هرگونه مأموریتی برای نظام هستند

کرمان – نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: دانش آموزان بسیجی نیروی جوان، باصلابت، بانشاط و آماده انجام هر گونه مأموریتی برای نظام هستند. به گزارش فت فتو به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان […]

کرمان – نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: دانش آموزان بسیجی نیروی جوان، باصلابت، بانشاط و آماده انجام هر گونه مأموریتی برای نظام هستند.

به گزارش فت فتو به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان و رئیس سازمان بسیج دانش آموزی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با وی ضمن تسلیت و تبریک شهادت حرکت ساز نوجوان بسیجی، حسین فهمیده و همه شهدا گفت: روز مبارزه با استکبار جهانی روزی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است و تمام توجه به این روز و الزامات آن مهم است، این روز یادآور سه اتفاق مهم تبعید حضرت امام، تسخیر لانه جاسوسی و کشتار بی رحمانه دانش آموزان است.

وی افزود: بسیج عناصری دارد که ذات و ماهیت بسیج را شکل می‌دهد و اتحادشان با هم اتحادی حقیقی است که بسیج را با این عناصر می‌شناسیم. اولین عنصر ایثار و فداکاری است، در تمام سلول‌های بسیج این مؤلفه را به وفور می‌بینیم.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بیان کرد: عنصر دیگری بسیج این است که کاری برای خودش انجام نمی‌دهد بلکه برای دیگران کار می‌کند و جهت حرکتش هم خداست، امام خمینی (ره) فرمودند «بسیج، لشکر مخلص خداست» نیرویی با این توان و قدرت که جهتش فقط الهی است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: عنصر دیگر این است که بسیج در کنار فداکاری، مرد همه میدان‌های سخت است، هر جا سختی بیشتر باشد حضور بسیج پررنگ‌تر است. طبق روایت معصوم که «بهترین عمل، سخت‌ترین عمل است» بسیج از سختی و بحران نمی ترسد، به دل سختی می‌زند و پیروزمندانه بیرون می‌آید. رشد انسان در گرو سختی هاست، بسیج چون در دل سختی هاست امروز جهانی شده و نقش مهمی در انسجام جبهه مقاومت داشته است، شهید سلیمانی هم از دل بسیج بیرون آمد.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه بسیجیان مرد روزهای سخت هستند، گفت: بسیج در سختی‌ها در خط مقدم است، ایثارگر و مخلص و در همه تعارض‌ها و درگیری‌ها پیروز است. نترسی بسیج، ترس از خدا و از غیر خدا نترسیدن بسیج ویژگی مهم دیگری است، بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس نترسیدند و جنگی نامتوازن و نامتعارف را تبدیل به پیروزی بزرگی کردند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: بسیج فرزند عزیز و رشید سپاه پاسداران است که یکی از برگ‌های برنده نظام و انقلاب است. بسیج دانش آموزی قدرت جوان و آماده هر مأموریت است در دوران دفاع مقدس حتی بعضی از مدارس به خاطر حضور دانش آموزان در جبهه تعطیل می‌شد، نیروی بسیج با صلابت و بانشاط است. دانش آموزان بسیجی باید در علم، ادب و اخلاق هم باید شاخص باشند، امیدواریم بتوانیم بسیج با این ارزشمندی و ظرفیت را به نسل‌های آینده هم منتقل کنیم.

کد خبر ۵۳۴۰۵۵۰




دانش آموزان بسیجی آماده انجام هرگونه مأموریتی برای نظام هستند

منبع:مــهر
? دانش آموزان بسیجی آماده انجام هرگونه مأموریتی برای نظام هستند