دانشگاه ولیعصر رفسنجان بیش از ۵۴ هزار محتوا تولید کرد

کرمان- فت فتو- معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: لزوم استفاده از آموزش الکترونیکی به‌عنوان تنها راه برقراری آموزش در زمان شیوع کرونا مورد توجه این دانشگاه قرار گرفت ۵۴ هزار و ۸۳۶ محتوای درسی تولید شد. علیرضا طالبی زاده روز سه شنبه در گفت و گو با فت فتو افزود: سامانه […]

کرمان- فت فتو- معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: لزوم استفاده از آموزش الکترونیکی به‌عنوان تنها راه برقراری آموزش در زمان شیوع کرونا مورد توجه این دانشگاه قرار گرفت ۵۴ هزار و ۸۳۶ محتوای درسی تولید شد.

علیرضا طالبی زاده روز سه شنبه در گفت و گو با فت فتو افزود: سامانه آموزش مجازی دانشگاه از سه بخش اصلی شامل سامانه مدیریت آموزش الکترونیکی ( lms )، سامانه کلاس مجازی ( adobconnect) و سامانه‌ی مدیریت محتوا (cloud) تشکیل‌ شده است.

وی اظهار داشت: در نیم سال اول سال ۹۹ به تعداد یکهزار و ۶۶۰ درس در قالب بیش از هشت هزار و ۷۰۰ جلسه در سامانه الکترونکی ارائه‌ شد و در همین دوره به میزان چهار هزار و ۸۳۴ آزمون درسی برگزار شد.

طالبی زاده بیان کرد: در دوره نیم سال دوم سال ۹۹ نیز یکهزار و ۶۸۶  درس در قالب بیش از چهار هزار و ۵۰۰ جلسه در سامانه الکترونیکی ارائه شد.

وی ادامه داد: در سامانه‌ مدیریت محتوا از ابتدای بحران کرونا تا اردیبهشت امسال بیش از ۵۴ هزار و ۸۳۶  محتوا در قالب بیش‌ از ۲۰ هزار ساعت تولید و در فضای مجازی برای دانشجویان ارائه شد.

به گفته معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ولیعصر رفسنجان؛ در بخش آموزشی و تحصیلات تکمیلی طی ۲ سال گذشته که فعالیت ها به دلیل کرونا به سمت مجازی شده، ۹۷ درصد خدمات مجازی است و به صورت سامانه ای در دسترس دانشجویان قرار می گیرد تا از تحصیل باز نمانند.

۱۱ رشته به رشته های تحصیلی به رشته های دانشگاه رفسنجان اضافه شد

وی همچنین اظهار کرد: طی ۲ سال گذشته ۱۱ رشته به رشته های تحصیلی دانشگاه اضافه شد و تعداد رشته ها از ۹۵ به ۱۰۶ رشته افزایش یافت.

طالبی زاده در تشریح رشته ها گفت:  در مقطع کارشناسی یک رشته به نام کارشناسی ایران شناسی، در مقطع کارشناسی ارشد هشت رشته از جمله فیزیولوژی، مهندسی عمران، مدیریت ورزش، آمار اقتصادی، مهندسی شیمی و کامپیوتر و در مقطع دکترا هم دو رشته مکانیک و تربیت بدنی اضافه شد.

دانشگاه ولیعصر رفسنجان در سال ۱۳۷۰ تأسیس شد و در حال حاضر در ۳۱ رشته کارشناسی، ۵۵ رشته کارشناسی ارشد و ۲۰ رشته دکتری دانشجو تربیت می کند تعداد دانشجوهای فعلی این داشگاه بیش از هفت هزار نفر است.

رفسنجان در ۱۱۰ کیلومتری شمال کرمان قرار دارد.




دانشگاه ولیعصر رفسنجان بیش از ۵۴ هزار محتوا تولید کرد

منبع:ایرنـا
? دانشگاه ولیعصر رفسنجان بیش از ۵۴ هزار محتوا تولید کرد