داروخانه‌های رفسنجان زیر ذره‌بین گشت صیانت از حقوق عامه

گشت صیانت از حقوق عامه با بازدید از داروخانه‌های سطح شهر رفسنجان اجرا شد. به گزارش نذیر کرمان از رفسنجان، محمد قریب معاون دادسرای رفسنجان در حاشیه بازدید گشت صیانت از حقوق عامه اظهار داشت: در ادامه اجرای گشت صیانت از حقوق عامه و حفظ حقوق شهروندی و در راستای احیای حقوق عامه، طرح بازدید از […]


گشت صیانت از حقوق عامه با بازدید از داروخانه‌های سطح شهر رفسنجان اجرا شد.

به گزارش نذیر کرمان از رفسنجان، محمد قریب معاون دادسرای رفسنجان در حاشیه بازدید گشت صیانت از حقوق عامه اظهار داشت: در ادامه اجرای گشت صیانت از حقوق عامه و حفظ حقوق شهروندی و در راستای احیای حقوق عامه، طرح بازدید از داروخانه‌های سطح شهر رفسنجان آغاز شد.

وی افزود: در این طرح، تخلفات تعزیراتی، گران‌فروشی و مسائل بهداشتی، حضور مستمر پزشک مسؤول فنی و دیگر موارد مورد توجه قرار می‌گیرد که در این بازدید چند ساعته متصدیان این داروخانه‌ها تذکراتی دریافت و متعهد به برطرف آنها شدند.

وی با بیان اینکه یکی از منابع پیگیری‌ها، گزارشات مردمی است، گفت: بازدیدهای ما به‌صورت سرزده در زمان و مکان نامعلوم انجام می‌شود، بنابراین به کلیه اصناف نیز تذکر جدی می‌دهیم که نسبت به رعایت حقوق همشهریان خود با پایبندی به وظایف قانونی صنفی، تعزیراتی و بهداشتی اقدام کنند چرا که در غیر این صورت با برخورد جدی دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان مواجه خواهند شد.

پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب





داروخانه‌های رفسنجان زیر ذره‌بین گشت صیانت از حقوق عامه

منبع: فــارس
? داروخانه‌های رفسنجان زیر ذره‌بین گشت صیانت از حقوق عامه