داد از بحران کرونایی ؛ وقت است که دریابی

در موج مرگبار پنجم ،تخت‌های کرونا در کرمان پُر شده و همه بیمارستانها درگیر بیماری کرونا شده اند. به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان بی اعتنایی به هشدارهای کرونا  باعث ایجاد موج سهمگین پنجم شده و در صورت ادامه این روند ،هرروز وضع بحرانی تر  می شود . ویروس کرونا نشان داده اهل تغییر […]

در موج مرگبار پنجم ،تخت‌های کرونا در کرمان پُر شده و همه بیمارستانها درگیر بیماری کرونا شده اند.

به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان بی اعتنایی به هشدارهای کرونا  باعث ایجاد موج سهمگین پنجم شده و در صورت ادامه این روند ،هرروز وضع بحرانی تر  می شود .

ویروس کرونا نشان داده اهل تغییر است و تنوع طلب و هرروز خود را به شکلی قوی تر نمایان میکند ؛ پس ما هم چاره ای نداریم که رفتارهای ضد کرونایی قوی تر در پیش بگیریم، وبا اراده‌ای محکم  و توجه به دستور العمل های بهداشتی از پیشروی این ویروس  جلوگیری کنیم.

.
حالابه جایی رسیدیم که تمامی بیمارستانهای حتی تخصصی استان کرمان هم پر شده از بیمار کرونایی و هیچ وقت فکر نمی‌کردیم اوضاع تا این اندازه وخیم شود.

هجوم جمعیت به مراکز درمانی،نبود تخت خالی برای بستری بیماران کرونایی ،خستگی کادر درمان،کمبود سرم و دارو در بیمارستانها ،صدای زنگ خطر کرونایی را بلند کرده است.

دکتر مصدق رئیس بیمارستان شفا کرمان با اشاره به اختصاص سه بخش تخصصی در این بیمارستان  به پذیرش بیماران کرونایی افزود:در صورت ادامه این روند، ارائه خدمات عادی به سایر بیماران با مشکل روبرو می شود.

 

 

دانلود

کد ویدیو




داد از بحران کرونایی ؛ وقت است که دریابی

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? داد از بحران کرونایی ؛ وقت است که دریابی