دادستان کرمان: خوی استکباری آمریکا تمامی ندارد

کرمان – فت فتو – دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: خوی استکباری آمریکا تمامی ندارد لذا بایستی با اتحاد خود و تقویت روحیه استکبارستیزی افول آمریکا را نزدیک‌تر کنیم. به گزارش خبرنگار فت فتو، مهدی بخشی روز جمعه در حاشیه شرکت در آیین ۱۳ آبان در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان […]

کرمان – فت فتو – دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: خوی استکباری آمریکا تمامی ندارد لذا بایستی با اتحاد خود و تقویت روحیه استکبارستیزی افول آمریکا را نزدیک‌تر کنیم.

به گزارش خبرنگار فت فتو، مهدی بخشی روز جمعه در حاشیه شرکت در آیین ۱۳ آبان در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان ماه، روز مبارزه با استکبار جهانی افزود: ملت ایران در این روز در صحنه حاضر شدند که اعلام کنند با اتحاد و انسجام خود مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند زد و هیچ وقت خوی استکباری آمریکا و استکبار را فراموش نخواهند کرد.

این مقام ارشد قضایی در استان کرمان اظهار داشت: با توکل بر خداوند متعال ملت شریف ایران  تا آخر محکم ایستاده اند تا زمانی که این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل شود.

صبح امروز اهالی دیار کریمان قبل از برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در میدان شورا تجمع کردند و شعارهای ضد استکباری سر دادند.  

سیزدهم آبان در تاریخ جمهوری اسلامی ایران به عنوان جشن بزرگ، نمایش ایستادگی و استکبار ستیزی ملت ایران ثبت شد، این روز در حافظه تاریخی ملت انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی، نقطه عطفی برای سرعت بخشیدن به روند شکل‌گیری، تداوم، استمرار و بالندگی انقلاب است.

۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در برگیرنده سه واقعه تاریخی شامل تبعید امام خمینی (ره) توسط رژیم ستمشاهی در سال ۱۳۴۲ به جرم دفاع از استقلال کشور و عزت ایرانیان در مخالفت با لایحه استعماری کاپیتولاسیون، به خاک و خون کشیدن دانش‌آموزان آگاه و انقلابی در مقابل دانشگاه تهران توسط رژیم منفور ستمشاهی در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان در سال ۱۳۵۸ است که در هر سه رویداد هوشیاری، بصیرت، مبارزه با استعمار و استکبار مشهود است. 




دادستان کرمان: خوی استکباری آمریکا تمامی ندارد

منبع: ایرنـا
? دادستان کرمان: خوی استکباری آمریکا تمامی ندارد