دادستان کرمان: ایران از امنیت بالایی برخوردار است

کرمان – فت فتو – دادستان کرمان با اشاره به اینکه ارتش نه تنها در حوزه امنیت مرزها، بلکه در حوزه شهرها، اقدامات شایسته تقدیری داشته است گفت: وجود ارتش موجب افتخار است و کشور ما به برکت حضور ارتش و سایر نیروهای نظامی و انتظامی از امنیت بالایی برخوردار است که با این حضور افتخارآفرین […]

کرمان – فت فتو – دادستان کرمان با اشاره به اینکه ارتش نه تنها در حوزه امنیت مرزها، بلکه در حوزه شهرها، اقدامات شایسته تقدیری داشته است گفت: وجود ارتش موجب افتخار است و کشور ما به برکت حضور ارتش و سایر نیروهای نظامی و انتظامی از امنیت بالایی برخوردار است که با این حضور افتخارآفرین به آینده امیدوار هستیم.

به گزارش روز سه شنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کرمان، مهدی بخشی در دیدار با فرمانده قرارگاه منطقه ای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در جنوبشرق کشور افزود: ما در دستگاه قضایی و ارتش، سرباز ولایت و فدایی ملت هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان اظهار داشت: همراه و همگام با ارتش جمهوری اسلامی برای حفظ نظام و ارزش ها تلاش می کنیم و در این ۲ مجموعه افتخار داریم که فدایی ملت هستیم.

وی با اشاره به اینکه ارتش از نیروهای ولایی، ارزشی و متخصص برخوردار است و افتخار اصلی آنها حکم تنفیذ رهبر معظم انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: در شورای تامین با همکاری یکدیگر برای تامین امنیت جنوبشرق کار کرده و امیدواریم که شرمنده شهدا نشویم.

بخشی اظهار داشت: کارکنان ارتش و دستگاه قضایی سرباز نظام هستند لذا از این رو می توانیم به خوبی با یکدیگر کار کرده و فعالیت کنیم.

ارتش در استان کرمان مجموعه بسیار توانمند و با ظرفیت‌های بسیار بالا است

فرمانده قرارگاه منطقه ای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در جنوبشرق کشور نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه ارتش مجموعه بسیار توانمند و با ظرفیت های بسیار بالا در استان کرمان است، گفت: حوزه ماموریت ارتش در جنوبشرق کشور منطقه بسیار وسیعی است و یک چهارم کل کشور را شامل می شود و در این وسعت تهدیدات متنوعی دارد اما به لطف خداوند تاکنون مشکلاتی در حوزه دفاعی به وجود نیامده است.

سرتیپ دوم ستاد امیر غلامعلیان با تاکید بر این مطلب که ارتش آماده است از امکانات و ظرفیت های خود برای تحقق اهداف و برنامه های نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کند اظهار داشت: نیاز داریم در حوزه آگاه سازی های قضایی از حضور اساتید دستگاه قضایی استفاده کرده و کلاس های بازآموزی برگزار شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت های ارتش بیشتر در حوزه نوار مرز و مسائل دفاعی و امنیتی است، تاکید کرد: در حوزه خدمت رسانی به مردم در استان کرمان پیشگام  هستیم.

وی با تاکید بر اینکه ارتش نهادی کاملا مردمی است، گفت: شعار “ارتش فدای ملت” را همواره از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون مورد توجه خود قرار داده ایم و بدون وابستگی به جناح ها و گروه های سیاسی به فعالیت های خود ادامه می دهیم.

دادستان کرمان: ایران از امنیت بالایی برخوردار است

دادستان: ایجاد شعب تخصصی از رویکردهای جدید دادستانی کرمان است

دادستان کرمان همچنین در در دیدار با شهردار کرمان نیز ایجاد شعب تخصصی را از رویکردهای جدید دادستانی کرمان دانست و گفت: ایجاد شعبه تخصصی رسیدگی به پرونده های مربوط به شهرداری را دنبال می کنیم.

بخشی افزود: در حوزه شهری کرمان، جای کار بسیار زیادی وجود دارد دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان ضمن بیان این مطلب که در حوزه شهری کرمان، جای کار بسیار زیادی وجود دارد، گفت: شهر کرمان در حوزه عمران شهری نیاز به تداوم و ارتقای فعالیت ها هستیم.

سرمایه های بسیار زیادی در استان کرمان وجود دارد لذا شایسته نیست با وجود این سرمایه ها، کرمان در جایگاه مطلوب خود قرار نگیرد

وی تصریح کرد: در استان کرمان سرمایه های بسیار زیادی دارد و شایسته نیست که با وجود این سرمایه ها، این استان در جایگاه مطلوب خود قرار نگیرد.

وی اظهارداشت: تلاش می کنیم بر مبنای وظایف خود در راستای احیای حقوق عامه مردم را به آنها بدهیم زیرا مردم روی گنج هستند و باید از مزایای آن بهره مند شوند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان بر پرهیز از حرکت های جزیره ای تاکید کرد و گفت: باید مشکلات موجود بر مبنای همکاری و تعامل رفع گردد و در مواجهه با مشکلات، توپ را در زمین یکدیگر نیاندازیم.

بخشی بر اولویت بندی مشکلات نیز تاکید کرد و ادامه داد: اگر جایی تعارض منافع وجود دارد، باید منفعت عمومی مورد توجه قرار گیرد.

شهردار کرمان: مسیر همکاری بین دادستانی و شهرداری تداوم یابد

شهردار کرمان نیز با اشاره به این مطلب که باید مسیر همکاری بین دادستانی و شهرداری تداوم یابد، تاکید کرد: همراهی دستگاه قضایی در بسیاری از پروژه ها راهگشا بوده و امید می رود که تداوم یابد.

سعید شعرباف ضمن بیان این مطلب که حاشیه شهر، زخم بازمانده ای است که در برخی موضوعات برای حل مشکلات موجود باید با نگاه استانی اقدام شود، ادامه داد: در برخی مناطق حاشیه ای از جمله ۱۴ معصوم، شیشه گر و الله آباد موضوعات و مشکلات جدی وجود دارد که باید رفع شوند.

شهردار کرمان بر تشکیل شعبه ویژه جهت رسیدگی به پرونده های مربوط به شهرداری تاکید کرد و گفت: با ایجاد این شعبه می توان بسیاری از پرونده های مهم که منجر به تضییع حقوق بیت المال می شود را مورد رسیدگی قرار داد.

شعرباف بر پیگیری مشکلات موجود بین شهرداری و موقوفات نیز تاکید کرد.




دادستان کرمان: ایران از امنیت بالایی برخوردار است

منبع: ایرنـا
? دادستان کرمان: ایران از امنیت بالایی برخوردار است