دادستان کرمان: اگر مدیران به درستی میدان را نشناسند، به خطا می‌روند

کرمان – فت فتو – دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان به جایگاه بسیج از جمله بسیج رسانه در جامعه اشاره کرد و گفت: مدیران اگر میدان را به درستی نشناسند، به خطا می‌روند و یکی از راه‌های شناخت صحیح میدان، همکاری بسیج رسانه است. به گزارش روز یکشنبه فت فتو و به نقل از […]

کرمان – فت فتو – دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان به جایگاه بسیج از جمله بسیج رسانه در جامعه اشاره کرد و گفت: مدیران اگر میدان را به درستی نشناسند، به خطا می‌روند و یکی از راه‌های شناخت صحیح میدان، همکاری بسیج رسانه است.

به گزارش روز یکشنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، مهدی بخشی در دیدار با اعضای بسیج رسانه استان کرمان، افزود: در برخورد با معاندین به شکلی قاطع عمل می‌کنیم و معتقدیم برای حفظ این نظام مقدس هرچه کار کنیم بجاست زیرا خون‌های زیادی برای حفظ این نظام بر زمین ریخته شده است.

وی دید جامع الاطراف و نگاه مردمی در بسیج را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: دستگاه قضایی و بسیج در حقیقت سرباز ولایت و مردم هستند و جز خادمی مردم، تلاش برای ارتقای نظام مقدس جمهوری اسلامی و افزایش رضایتمندی مردم، هدف دیگری نداریم و همه باید در مسیری حرکت کنیم که رضایت‌مندی مردم حاصل شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان تصریح کرد: عده‌ای اشتباه فکر می‌کنند که اگر خدشه‌ای به این نظام وارد شود، اوضاع گل و بلبل می‌شود، اما نمی‌دانند که اگر خدای نکرده دشمنان بر کشور مسلط شوند، به هیچ فردی ترحم نخواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم می‌دانند که اینگونه اقدامات حاصل توطئه‌های دشمنان از جمله آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و عربستان سعودی است و نیروی میدان آنها نیز داعش است.

بخشی، بر همکاری بسیج رسانه در زمینه پیشگیری از وقوع جرم نیز تاکید کرد و گفت: توسعه آگاهی های حقوقی مردم از تشکیل پرونده ها جلوگیری می کند.

وی بر انعکاس تلاش‌ها و خدمات دستگاه قضایی نیز تاکید کرد و ادامه داد: مردم باید بدانند که دستگاه قضایی علی رغم حجم بالای وارده و کمبود نیروی انسانی و امکانات، به شکلی جهادی به مطالبات مردم رسیدگی می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با تاکید بر این مطلب که بیشتر مسئولان خادم و پاک دست هستند، تاکید کرد: القاء ذهنیت منفی در خصوص مدیران پاکدست و خدمتگزاران نظام به جامعه، بازی در زمین دشمن است که موجب ضربه زدن به اعتماد عمومی جامعه می‌شود.

همکاری و تعامل بین دستگاه قضایی و بسیج رسانه افزایش یابد

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان نیز در این دیدار ضمن اشاره به فعالیت بیش‌ از ۳۶۰ رسانه در استان کرمان گفت: همواره همراهی، همدلی و همکاری بسیار خوبی بین بسیج رسانه و دستگاه قضایی برقرار بوده است که جای تقدیر دارد.

سرهنگ امین رجایی با اشاره به اینکه رسانه زبان گویای مردم است و مجموعه بسیج رسانه در حوزه های مختلف از جمله مطالبه‌گری ورود کرده است، تاکید کرد: گفتمان رسانه های عضو بسیج رسانه، گفتمان امام و رهبری است و تاکنون نیز کارنامه بسیار خوبی در این زمینه داشته اند.

وی بیان کرد: فعالان رسانه‌ای انتظار دارند همکاری و تعامل بین دستگاه قضایی و بسیج رسانه افزایش یابد تا از مشکلات مردم گره‌گشایی شود زیرا این نظام با مردم شکل گرفته و پیش می رود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان با اشاره به اینکه یک دولت انقلابی در راس امور اجرایی کشور قرار دارد، تاکید کرد: در بسیج رسانه مشکلات مردم را مطرح می کنیم و این مطالبات بحق باید از سوی نهادهای مربوطه پیگیری و اجرایی شود.




دادستان کرمان: اگر مدیران به درستی میدان را نشناسند، به خطا می‌روند

منبع: ایرنـا
? دادستان کرمان: اگر مدیران به درستی میدان را نشناسند، به خطا می‌روند