دادستان بم: باند سارقان مسلح در این شهرستان متلاشی شد

کرمان – فت فتو – دادستان عمومی و انقلاب بم گفت: در پی رخداد چند مورد سرقت مسلحانه و تجاوز به عنف طی روزهای گذشته در این شهرستان و تعدادی از شهرهای جنوب و شرق استان کرمان، دادستانی بم در کمترین زمان ممکن دستورات لازم را به منظور شناسایی و دستگیری سارقان مسلح صادر کرد. […]

کرمان – فت فتو – دادستان عمومی و انقلاب بم گفت: در پی رخداد چند مورد سرقت مسلحانه و تجاوز به عنف طی روزهای گذشته در این شهرستان و تعدادی از شهرهای جنوب و شرق استان کرمان، دادستانی بم در کمترین زمان ممکن دستورات لازم را به منظور شناسایی و دستگیری سارقان مسلح صادر کرد.

به گزارش روز پنجشنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی دادگستری بم، بهنام جعفری‌زاده در تشریح جزییات این خبر افزود: با تلاش جدی، شبانه روزی و بی وقفه نیروی انتظامی بم و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی توسط پلیس آگاهی استان کرمان و این شهرستان روز گذشته محل اختفا سارقان در بم و حوزه های مجاور شناسایی و نسبت به دستگیری آنها اقدام شد.

وی اظهار داشت: سارقان شامل سه مرد و یک زن بودند و با اطلاع قبلی و به صورت مسلحانه در منازل برخی از شهروندان حاضر می شدند و اقدام به سرقت به عنف طلاجات، احشام و غیره می کردند که این اقدامات موجب ایجاد جو ناامنی بین همشهریان شده بود.

جعفری زاده با اعلام اینکه یک قبضه کلت کمری از اعضای این باند کشف شده است خاطرنشان کرد: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است و تحت هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد، امنیت شهروندان به مخاطره بیفتد.

دادستان بم در پایان هشدار داد: برخورد قاطع و جدی قضایی در انتظار مجرمان و مرتکبین جرائم خشن خواهد بود.

شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری شرق مرکز استان کرمان قرار دارد.




دادستان بم: باند سارقان مسلح در این شهرستان متلاشی شد

منبع: ایرنـا
? دادستان بم: باند سارقان مسلح در این شهرستان متلاشی شد