خون شهدای غزه چشمان بشریت را بر حقایق جهان اسلام گشود

کرمان- معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در کرمان گفت: خون مطهر شهدای غزه باعث باز شدن چشمان بشریت بر حقایق جهان اسلام شد. به گزارش نذیر کرمان، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در کرمان پس از زیارت مرقد شهید سلیمانی گفت: خون مطهر شهدای غزه باعث باز شدن چشمان بشریت بر حقایق جهان اسلام شد. […]

کرمان- معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در کرمان گفت: خون مطهر شهدای غزه باعث باز شدن چشمان بشریت بر حقایق جهان اسلام شد.

به گزارش نذیر کرمان، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در کرمان پس از زیارت مرقد شهید سلیمانی گفت: خون مطهر شهدای غزه باعث باز شدن چشمان بشریت بر حقایق جهان اسلام شد.

وی با اشاره به تلاش‌ها و فداکاری‌های سردار سلیمانی در جبهه مقاومت گفت: اگر یک قرن هم جهاد تبیین و گفتگو می‌کردیم به اندازه جهاد مردم و شهدای غزه نمی‌توانستیم حقایق را منتقل کنیم و اینها همه مرهون تلاش‌های سردار شهید سلیمانی است.

معاون هماهنگی کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسیر پیش روی جبهه مقاومت را روشن ارزیابی کرد و اظهار داشت: به برکت خون شهدای مقاومت، امواج بیداری در ملت‌های جهان ایجاد شده و می‌توان گفت که جبهه مقاومت در بین مردم دنیا هیچگاه این میزان پیشرفت نداشته است.

وی با اشاره به تشکیل بسیج بیان کرد: امروز بسیج مستضعفین یک شکل عینی در جهان به خود گرفته و باید قدر این فرصت را برای غلبه نهایی برصهیونیست ها بدانیم.

کد خبر ۵۹۴۶۱۶۶




خون شهدای غزه چشمان بشریت را بر حقایق جهان اسلام گشود

منبع: مــهر
? خون شهدای غزه چشمان بشریت را بر حقایق جهان اسلام گشود