خودروهای بدون مجوز حمل چوب در رفسنجان توقیف می‌شوند

نذیر کرمان/کرمان فرماندار رفسنجان با اشاره به پدیده قطع و سرقت درختان پسته در شهرستان، گفت: برگ تردد خودروهای حمل چوب‌های هرس شده تنظیم شده و از امروز به بعد چنانچه، خودروهای حمل چوب، این مجوز را نداشته باشند توسط نیروی انتظامی توقیف و با صاحبان خودرو طبق مقررات و قانون برخورد خواهد شد. حسین […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار رفسنجان با اشاره به پدیده قطع و سرقت درختان پسته در شهرستان، گفت: برگ تردد خودروهای حمل چوب‌های هرس شده تنظیم شده و از امروز به بعد چنانچه، خودروهای حمل چوب، این مجوز را نداشته باشند توسط نیروی انتظامی توقیف و با صاحبان خودرو طبق مقررات و قانون برخورد خواهد شد.

حسین رضایی شامگاه ۲۰ دی ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: گزارش‌های زیادی مبنی بر قطع و سرقت درختان در سطح شهرستان اعلام شده و با توجه به این‌که کشاورزان پسته‌کار برای به ثمر رسیدن یک نهال پسته حدود ۱۵ سال زحمت و انتظار می‌کشند، شایسته نیست که سرمایه آنها به سرقت برود.

وی افزود: با توجه به سرقت درختان پسته، ضمن هماهنگی با نیروی انتظامی  و جهاد کشاورزی برگ حمل چوب‌های هرس شده تنظیم شده و چنانچه خودروهای حمل چوب این برگه را نداشته باشند توسط نیروی انتظامی توقیف می شوند و از تردد آن‌ها جلوگیری به عمل می‌آید.

فرماندار رفسنحان بیان کرد: مجوز مذکور هم توسط دهیاری‌ها، مالک باغ یا نماینده قانونی باغ امضا می‌شود و در غیر این صورت فاقد اعتبار است.

وی تدابیر اندیشیده شده در این خصوص را با هدف حفظ درختان و پاسداشت تلاش‌های کشاورزان و نیز جلوگیری از نابودی محصول آینده پسته که ارزآوری عمده‌ای برای کشور دارد، عنوان کرد.

انتهای پیام




خودروهای بدون مجوز حمل چوب در رفسنجان توقیف می‌شوند

منبع: ایـسنا
? خودروهای بدون مجوز حمل چوب در رفسنجان توقیف می‌شوند