خلع ید بهره بردار معدن کرومیت آسمینون منوجان

فت فتو/کرمان نماینده مردم کهنوج، فاریاب، رودبارجنوب، قلعه‌گنج و منوجان در مجلس شورای اسلامی از تصویب خلع ید بهره بردار معدن کرومیت آسمینون منوجان خبر داد. منصور شکراللهی در گفت و گو با فت فتو با اعلام این خبر گفت: مجتمع معدنی کرومیت آسمینون که بزرگترین معدن خاورمیانه محسوب می شود به دلیل مسائل سوء […]

فت فتو/کرمان نماینده مردم کهنوج، فاریاب، رودبارجنوب، قلعه‌گنج و منوجان در مجلس شورای اسلامی از تصویب خلع ید بهره بردار معدن کرومیت آسمینون منوجان خبر داد.

منصور شکراللهی در گفت و گو با فت فتو با اعلام این خبر گفت: مجتمع معدنی کرومیت آسمینون که بزرگترین معدن خاورمیانه محسوب می شود به دلیل مسائل سوء مدیریتی هر ساله شاهد تجمع و اعتراضات کارگری و به دنبال آن مشکلات امنیتی در شهرستان بودیم.

وی با اشاره به تعطیلی ۲ ماهه این معدن گفت: به به دنبال اعتراضات شدید کارگری، موضوع خلع ید بهره بردار این معدن در دستور کار شورای تامین استان با قرار گرفت.

نماینده مردم کهنوج، فاریاب، رودبارجنوب، قلعه‌گنج و منوجان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: با عنایت رییس جمهور موضوع خلع ید بهره بردار در دستور کار شورای عالی معادن کشور قرار گرفت و بحث خلع ید تصویب و جهت انجام سلسله مراتب اداری ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام




خلع ید بهره بردار معدن کرومیت آسمینون منوجان

منبع: ایـسنا
? خلع ید بهره بردار معدن کرومیت آسمینون منوجان