خط و نشان هافبک ملوان برای پرسپولیس؛ همقسم شدیم آنها را شکست دهیم

محمدصادق بارانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش فت فتو، درباره دیدار ملوان بندرانزلی با پرسپولیس از هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: در شرایط خوبی قرار داریم و تمرینات هدفمندی داشتیم. در مصاف با پرسپولیس چیزی برای از دست دادن نداریم و با تمام قوا بازی خواهیم کرد تا به ۳ امتیاز […]

محمدصادق بارانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش فت فتو، درباره دیدار ملوان بندرانزلی با پرسپولیس از هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: در شرایط خوبی قرار داریم و تمرینات هدفمندی داشتیم. در مصاف با پرسپولیس چیزی برای از دست دادن نداریم و با تمام قوا بازی خواهیم کرد تا به ۳ امتیاز بازی دست یابیم. روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم و با توجه به بازیکنان قبراق و طراز اولی که در خط حمله داریم به دنبال شکست رقیب هستیم. بازی با پرسپولیس گل خواهد داشت و نتیجه آن در پایان به سود ما خواهد بود.

وی با اشاره به این نکته که بدشانسی ملوان از بازی با پرسپولیس تمام خواهد شد، خاطرنشان کرد: اگر یک تیم خوب بازی نکند و امتیاز نگیرد اتفاقی طبیعی است اما ملوان نمایش تماشاگرپسندی را ارائه می‌کند و به امتیازات مدنظرش نمی‌رسد. در بازی با پرسپولیس نمایش بهتری ارائه خواهیم کرد و این تیم کار سختی در انزلی دارد. متاسفانه به خاطر شرایط موجود در کشور بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود و نمی‌توانیم از یار دوازدهم خود بهره‌ای ببریم اما برای شادی آنها با تمام توان بازی خواهیم کرد تا به امتیازات کامل مسابقه دست پیدا کنیم و گام بلندی را برای رهایی از پایین جدول برداریم.

هافبک ملوان در مورد اینکه مازیار زارع سرمربی تیم اعلام کرده نتایج به دست آمده ناراحت کننده است، عنوان کرد: عملکرد تیم برای همه ناراحت کننده بوده و بیشترین فشار بر دوش زارع سرمربی تیم است. در تمرینات این هفته هم‌قسم شدیم تا برابر پرسپولیس برنده شویم و با کسب ۳ امتیاز به ناکامی‌ها پایان دهیم. تمام فکر و ذکر ما این است از انتهای جدول فاصله بگیریم و از بازی با پرسپولیس این اتفاق رخ می‌دهد.

بارانی در مورد وضعیت پرداخت‌های مالی به بازیکنان ملوان گفت: آقای پورشید در ابتدای فصل پرداختی‌ به بازیکنان داشته اما مسئله برای ما پول نیست بلکه می‌خواهیم از این شرایط خارج شویم.

انتهای پیام/




خط و نشان هافبک ملوان برای پرسپولیس؛ همقسم شدیم آنها را شکست دهیم

منبع:آنـــا
? خط و نشان هافبک ملوان برای پرسپولیس؛ همقسم شدیم آنها را شکست دهیم