خط و نشان فرماندار برای یک خبرنگار!

کرمان – پرسش خبرنگار یکی از رسانه های محلی از فرماندار رفسنجان با واکنش عجیب این مسئول مواجه شد که حواشی زیادی به همراه داشت. دریافت ۱۱ MB به گزارش فت فتو، نشست مطبوعاتی علی‌اکبر پورمحمدی، فرماندار رفسنجان با خبرنگاران در حالی باید به مکانی برای پاسخگویی به جریان رسانه‌ای تبدیل شود که با پاسخ […]

کرمان – پرسش خبرنگار یکی از رسانه های محلی از فرماندار رفسنجان با واکنش عجیب این مسئول مواجه شد که حواشی زیادی به همراه داشت.


دریافت
۱۱ MB

به گزارش فت فتو، نشست مطبوعاتی علی‌اکبر پورمحمدی، فرماندار رفسنجان با خبرنگاران در حالی باید به مکانی برای پاسخگویی به جریان رسانه‌ای تبدیل شود که با پاسخ عجیب فرماندار به یکی از خبرنگاران محلی همراه شد.

در این نشست که شب گذشته برگزار شد، خبرنگار در خصوص انتقال آب رودخانه این شهر به یکی از پروژه‌های بخش خصوصی سوال می‌کند و فرماندار نیز اینگونه پاسخ خبرنگار را می‌دهد: «حواست جمع باشد، یک بار دیگر تکرار کنید در دهانت می زنم»

این فیلم حواشی بسیاری به همراه داشته و جامعه خبری کشور و استان کرمان نسبت به این نوع برخورد فرماندار رفسنجان ابراز تأسف کرده‌اند و خواستار پیگیری مراجعه ذی صلاح شده‌اند.

مدیرکل اخبار داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز شب گذشته در توئیتی نسبت به این فیلم عکس العمل نشان داد و نوشت؛ «دهان خبرنگار می‌زنید؟ قرار بود مردم ولی‌نعمت مسئولان باشند»

بیانیه خانه مطبوعات در خصوص نشست مطبوعاتی رفسنجان

خانه مطبوعات کرمان نیز در این خصوص واکنش نشان داد و اطلاعیه‌ای صادر کرد که به این شرح است؛ از ظهر روز دوشنبه دوم اسفند که اولین گزارش درباره پاسخ «خارج از عرف» سرپرست فرمانداری رفسنجان در قبال سوال یکی از خبرنگارانِ عضو دریافت شد پیگیری موضوع در دستور کار این خانه قرار گرفت.

بر همین مبنا مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمان حسب وظیفه ذاتی خانه در دفاع از آزادی بیان و دفاع از حقوق خبرنگاران، مذاکراتی را با استاندار محترم، سرپرست محترم معاونت سیاسی، امنیتی استانداری و مدیرکل روابط عمومی استانداری انجام داد و ضمن ابراز تأسف از «رفتار ناشایست» سرپرست فرمانداری، خواستار اقدامات لازم و ضروری در مواجهه با این موضوع شد.

خانه مطبوعات استان کرمان ضمن غیرقابل توجیه دانستن رفتار سرپرست فرمانداری رفسنجان، پیگیری‌های خود را تا رسیدن به نتیجه قابل قبول ادامه خواهد داد.

کد خبر ۵۴۳۰۵۴۴




خط و نشان فرماندار برای یک خبرنگار!

منبع: مــهر
? خط و نشان فرماندار برای یک خبرنگار!