خط دفاعی پرسپولیس گل‌محمدی را حرص داد/ فستیوال اشتباهات فروزان تکمیل شد

کارهای نمایشی و تک‌روی خط دفاعی پرسپولیس در نیمه دوم بازی با گل‌گهر منجر به عصبی‌شدن سرمربی این تیم شد. به گزارش نذیر کرمان، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گل‌گهر امروز (جمعه) در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه […]

کارهای نمایشی و تک‌روی خط دفاعی پرسپولیس در نیمه دوم بازی با گل‌گهر منجر به عصبی‌شدن سرمربی این تیم شد.

به گزارش نذیر کرمان، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گل‌گهر امروز (جمعه) در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه چهار بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

حواشی نیمه دوم این دیدار به شرح زیر است:

سعید الهویی که تیمش نیمه نخست را با شکست سه بر صفر به رختکن رفته بود، دست به تغییرات زیادی در همان بین دو نیمه زد و چهار تعویض انجم داد.

اشتباهات محسن فروزان در نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد و باعث شد در همان دقایق ابتدایی این نیمه، مهدی ترابی با ضربه‌ای چیپ از پشت محوطه جریمه دروازه گل‌گهر را برای بار چهارم باز کند.

حرکات پابه‌توپ پرریسک علیرضا بیرانوند که یک بار هم منجر به لورفتن توپ در موقعیتی خطرناک شد، حرص یحیی گل‌محمدی را درآورد و باعث شد او بطری آب را شوت کند! در ادامه هم اشتباه دفاعی بازیکنان پرسپولیس که اجازه شوت‌زنی به بازیکنان گل‌گهر داد باعث شد که یحیی از عملکرد دفاعی تیمش ناراضی شود.

زاهدی‌فر، داور بازی در دقیقه ۸۰ دچار مصدومیت شد و به همین دلیل دقایقی از بازی برای مداوای او تلف شد.

پس از پایان بازی سعید الهویی و یحیی گل‌محمدی عرض زمین را در کنار یکدیگر طی و دقایقی را با هم صحبت کردند.

حمید مطهری، دستیار امیر قلعه‌نویی در تیم ملی فوتبال ایران هم این دیدار را از ورزشگاه آزادی تماشا کرد.

انتهای پیام




خط دفاعی پرسپولیس گل‌محمدی را حرص داد/ فستیوال اشتباهات فروزان تکمیل شد

منبع: ایـسنا
? خط دفاعی پرسپولیس گل‌محمدی را حرص داد/ فستیوال اشتباهات فروزان تکمیل شد