خطیبی: پاس حیف شد/ از نمایش بازیکنانم لذت بردم

سرمربی پیکان از عملکرد تیمش مقابل گل‌گهر تمجید کرد. به گزاش نذیر کرمان، رسول خطیبی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل گل‌گهر در هفته دوم لیگ برتر فوتبال که با تساوی بدون گل به پایان رسید، اظهار کرد: فکر می‌کنم آنها که بازی را دیدند، برنامه تیم‌مان را دیدند که یک فوتبال باکلاس […]

سرمربی پیکان از عملکرد تیمش مقابل گل‌گهر تمجید کرد.

به گزاش نذیر کرمان، رسول خطیبی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل گل‌گهر در هفته دوم لیگ برتر فوتبال که با تساوی بدون گل به پایان رسید، اظهار کرد: فکر می‌کنم آنها که بازی را دیدند، برنامه تیم‌مان را دیدند که یک فوتبال باکلاس است. از بازی بازیکنانم لذت بردم و اگر بازی را دیده باشید، دروازه‌بان ما یک توپ هم دریافت نکرد و به گل‌گهر موقعیتی ندادیم. تنها چیزی که این بازی زیبا نداشت، گل بود که فکر می‌کنم باید یکی، دو گل می‌زدیم. همه بازیکنان ما به جز یک بازیکن که تعویض کردیم، عالی بودند.

او افزود: بازیکنانم مقابل تیم خوب و پرهزینه گل‌گهر که بازیکنان خوبی دارند، نمایش خوبی داشتند. آن قدر از کیفیتشان راضی هستم که از باشگاه خواستم به بازیکنان پاداش برد داده شود. من دوست دارم مقابل همه تیم‌ها این طور بازی کنیم و حیف شد که نتوانستیم ببریم.

سرمربی پیکان ادامه داد: کاری به تیم‌های دیگر نداریم چون پول دارند و هزینه می‌کنند. فلسفه ما این است که بازیکن‌سازی کنیم. این برای ما کار بزرگی است. فکر می‌کنم لذتش از تیم‌هایی که میلیاردی هزینه می‌کنند بهتر است.

خطیبی در ادامه درباره مشکل گلزنی پیکان توضیح داد: ما مهاجم داریم و اگر مهاجم خوبی باشد، جذب می‌کنیم. مشکلی بابت موقعیت‌سازی نداریم. آقای اخباری هم بسیار خوب عمل کرد. ما این هفته به مراتب بهتر از هفته پیش بودیم و هر چه هماهنگ‌تر شویم، عملکرد بهتری خواهیم داشت.

او درباره حضور سرمربیان تیم‌ ملی امید و بزرگسالان در ورزشگاه دستگردی گفت: از آنها ممنونم و حضورشان خصوصا به تیم جوان ما انگیزه می‌دهد. خواهشم این است که اگر از تیم ما قرار است بازیکن دعوت شود، طوری باشد که ما لطمه نخوریم.

بازیکن اسبق پاس در واکنش به اینکه این باشگاه چمن دستگردی را از درآمد ترانسفر او به هامبورگ درست کرد، اظهار کرد: زمانی که ما اینجا بازی می‌کردیم یک زمین چمن – خاکی بود. لطف خدا بود که وقتی به آلمان رفتیم، با درآمد ترانسفر من به هامبورگ این چمن درست شد. از مسئولان ورزشگاه تشکر می‌کنم که چمن خوبی برای دستگردی فراهم کردند.

خطیبی در پایان درباره احیای باشگاه پاس گفت: مکتب پاس هیچ موقع نمی‌آید. من پنج و نیم فصل در پاس بودم و باشگاهی بود که حیف شد. این باشگاه مکتب خاصی داشت و ارزشمند است. دوست دارم این باشگاه احیا شود چون بازیکنان بزرگی از آن خاطره دارند.

انتهای پیام




خطیبی: پاس حیف شد/ از نمایش بازیکنانم لذت بردم

منبع: ایـسنا
? خطیبی: پاس حیف شد/ از نمایش بازیکنانم لذت بردم