خسارت ۶۱۴ میلیاردی سیل به زیر ساخت ها و راه های روستایی کهنوج

اصغر سنجری فرماندار کهنوج: بارندگی و سیل ۶۱۴ میلیارد تومان به زیرساخت‌ها، بخش کشاورزی، راه های روستایی و زیر ساخت های آبرسانی کهنوج خسارت وارد کرد. به گزارش ” فت فتو” اصغر سنجری فرماندار کهنوج با اشاره به شدت بارندگی روز گذشته در کهنوج اظهار داشت: بارندگی شدید روز گذشته در کهنوج، ۶۱۴ میلیارد ریال […]

اصغر سنجری فرماندار کهنوج: بارندگی و سیل ۶۱۴ میلیارد تومان به زیرساخت‌ها، بخش کشاورزی، راه های روستایی و زیر ساخت های آبرسانی کهنوج خسارت وارد کرد.

به گزارش ” فت فتو” اصغر سنجری فرماندار کهنوج با اشاره به شدت بارندگی روز گذشته در کهنوج اظهار داشت: بارندگی شدید روز گذشته در کهنوج، ۶۱۴ میلیارد ریال به زیرساخت‌ها، مزارع بخش کشاورزی علی الخصوص نخیلات، راه های روستایی و زیر ساخت های آبرسانی این شهرستان خسارت وارد کرده است.

 
سنجری خاطر نشان کرد: با توجه به بازدیدی که از پل واقع در کیلومتر ۹ جاده کهنوج بندرعباس داشتیم، نیاز است که کارشناسان بررسی لازم را صورت دهند چون احتمال ریزش این پل وجود دارد و با توجه به مکان این پل، امکان ایجاد راه فرعی به سختی وجود دارد و پیش از وقوع حادثه و ایجاد خسارات جانی و مالی برای مردم باید کارشناسی فنی صورت گرفته و رفع ایراد گردد.
 
وی تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی تداوم بارندگی تا پایان هفته در جنوب استان توسط اداره‌‌کل هواشناسی و صدور اخطاریه‌های جوی، ستاد بحران شهرستان‌ کهنوج در آماده‌باش کامل هستند.
انتهای پیام/ک




خسارت ۶۱۴ میلیاردی سیل به زیر ساخت ها و راه های روستایی کهنوج

منبع:آرمـان
? خسارت ۶۱۴ میلیاردی سیل به زیر ساخت ها و راه های روستایی کهنوج