خسارت ۱۸۲ میلیارد تومانی طوفان و تگرگ به زیر ساخت‌های شهرستان کهنوج

فرماندار کهنوج از خسارت ۱۸۲ میلیارد تومانی طوفان، بارندگی، سیل و تگرگ به زیرساخت‌های شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری  «نذیر کرمان» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ شعبانی با بیان اینکه طی دو سه روز گذشته شاهد و قوع، بارش تگرگ، وزش طوفان شدید به همراه گرد و غبار […]

فرماندار کهنوج از خسارت ۱۸۲ میلیارد تومانی طوفان، بارندگی، سیل و تگرگ به زیرساخت‌های شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری  «نذیر کرمان» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ شعبانی با بیان اینکه طی دو سه روز گذشته شاهد و قوع، بارش تگرگ، وزش طوفان شدید به همراه گرد و غبار و جاری شدن سیل در برخی نقاط شهرستان بوده‌ایم، گفت: این حوادث خسارات زیادی بر تاسیسات شهری، روستایی، منازل، باغ‌ها، اراضی کشاورزی، سیل بندها، زیرساخت جاده‌ها و معابر وارد کرد.

فرماندار کهنوج بیشترین خسارت طوفان و سیل را به بخش کشاورزی عنوان و خاطر نشان کرد: در بخش کشاورزی نخیلات، صیفی جات و سیل بندهای مزارع کشاورزی ۱۶۰میلیارد تومان خسارت وارد شد.

وی تصریح کرد: به شبکه برق رسانی  شبکه برق، خطوط برق، ترانس و تیربرق ۱۰ میلیارد تومان خسارت، به شبکه آبرسانی شامل خطوط انتقال برق خطوط لوله آب و موتور پمپ چاه‌ها ۵میلیارد تومان خسارت، حوزه راه ۲ میلیارد  تومان خسارت و حوزه مسکن و شهرسازی پنج میلیارد تومان خسارت وارد شده است.

شعبانی یادآور شد: براساس ارزیابی کارشناسان براثر طوفان و سیل در شهرستان در مجموع ۱۸۲ میلیارد  تومان خسارت به زیرساخت‌های شهرستان وارد شده که در حال پیگیری برای جبران این خسارت‌ها هستیم.

لازم به ذکر است بیشترین خسارات وارده به روستاهای یداله آباد و شریک آباد کهنوج بوده است.

انتهای خبر/




خسارت ۱۸۲ میلیارد تومانی طوفان و تگرگ به زیر ساخت‌های شهرستان کهنوج

منبع:آرمـان
? خسارت ۱۸۲ میلیارد تومانی طوفان و تگرگ به زیر ساخت‌های شهرستان کهنوج